ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΓΛΥΚΑ ΟΝΕΙΡΑ

François Fressinier - La danse des rêves

François Fressinier – La danse des rêves

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΓΛΥΚΑ ΟΝΕΙΡΑ

Την ώρα που κλείνουν τα βλέφαρα μου,
κάτω από το ιλαρό φως του κεριού,
η νύχτα σιγά-σιγά,
γλυκά-γλυκά, ..
εισβάλει στα αιθέρια όνειρά μου,
προσκαλώντας το φεγγάρι,
να ταξιδέψει μαζί μου,
σε ένα μεγαλειώδες ονειροπόλο ταξίδι, ..

Ταξιδεύω σε φανταστικό κόσμο,
σε μυστηριώδη γη, ..
σ΄αστρικούς πλανήτες, ..
οι κόσμοι αυτοί αν και είναι τόσο ασαφείς,
η καρδιά μου ανοίγει διάπλατα,
στην απέραντη γαλάζια ουράνια μουσική τους, ..

Αποκοιμάμαι κι΄ ονειρεύομαι εσένα,
που πιστά μ΄ ακολουθάς,
σαν σκιά στα όνειρα μου,
στο μισόφως του σκοταδιού,
εκεί όπου δεν ξεχωρίζω,
δεν αναγνωρίζω πλέον κανένα πρόσωπο,
μόνο τα μάτια σου σαν δύο αστραφτερές ακτές,
γλυκές καμπύλες από το κορμί σου, ..

Μακριά σ΄ έναν κόσμο που χάνεται,
η ψυχή μου γίνεται λουλούδι, ..
άρωμα νυχτιάς !
σ΄ αυτό το καταφύγιο,
στην αγκαλιά του Μορφέα
ακούω την λύρα του ποιητή Ορφέα, ..
την Σειρήνα του Οδυσσέα, ..

Αυτό το απαλό αεράκι,
υφαίνει με χρυσή κλωστή,
τις σκέψεις μου για σένα, ..

Το μυαλό μου πανάλαφρο,
πλέει σε πέλαγα ευτυχίας, ..

Στους ανέμους ελευθερίας,
το σώμα μου ανατριχιάζει,
οι αισθήσεις του ξυπνάνε, ..!

Τα όνειρά μου είναι πολύχρωμα,
γεμάτα χρυσές ανατολές,
ροδοκόκκινα ηλιοβασιλέματα,
βαμμένα με την αντανάκλαση της ψυχής σου,
καθρέπτες που λάμπουν με μυστήριο,
ουράνια φώτα στο βάθος των ουρανών,
όλα πηγάζουν για σένα και χορεύουν,
τα πάντα μου μιλάνε για σένα, ..

Ο ήλιος δεν βγαίνει ποτέ πίσω από τα σύννεφα,
λάμπει στη νεφελώδη ομίχλη μου,
φωτίζει τον ύπνο μου,
γεμίζει το ταξίδι μου,
δείχνει το πεπρωμένο μου,
προσκαλεί τα όνειρα μου,
να τον ακολουθήσουν,
είναι πηγή έξαρσης, .. φώτισης νου,
γιατί εσένα θέλω να΄χω, ..

© Yannis Koukakis

Σχολιάστε

