ΤΑ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑΤΑ ΜΑΣ

ΤΑ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑΤΑ ΜΑΣ

ΤΑ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑΤΑ ΜΑΣ

Μείνε δίπλα μου, ..
στην αγκαλιά μου,
περπάτησε με γυμνά πόδια,
επάνω στα κύματα της θάλασσας,
για την αιωνιότητα, ..
υποσχέσου στην αιωνιότητα μας,
να μ’αγαπάς,
κάθε ηλιοβασίλεμα να ζεσταίνει την καρδιά σου,
αγάπη μου για πάντα, ..

Πιασμένοι χέρι-χέρι,
της καρδιάς μας ο ωκεανός ..
τα βήματα μας πάνω στην άμμο το κύμα δεν θα σβήσει, ..
θα μένει αυτή η στιγμή στη μνήμη μας, ..
παρούσα για πάντα, .. !
μέρες και νύχτες οι ψυχές μας θα΄ναι μαζί, ..
ενωμένες αιώνια, ..!

Στα βαθιά σκοτάδια της νύχτας, ..
Ω, ψίθυρε του ανέμου,
μουρμούρα γλυκιά του θεού Αιόλου,
μετέφερε τα όνειρα,
μιας καλοκαιρινής νύχτας μας, ..
μέχρι στο βαρύ κρύο του χειμώνα, ..

Μες στην αγκαλιά σου θέλω να γαληνέψω,
γιατί αγάπη είναι υποταγή στο θεό έρωτα,
χωρίς να λυπηθώ κάτι,
να την ζήσω μέσα στο κορμί,
καρδιά και ψυχή μαζί,
με τον άνθρωπο που αγαπάω, ..

Να μαζέψω στον κήπο της αγάπης μας,
όλα τα τριαντάφυλλα της καινούργιας μέρας μας,
που μόλις ετοιμάζεται να φύγει, ..
να αφαιρέσω ένα-ένα όλα τ’ αγκάθια από το σώμα σου,
να επουλώσω τις πληγές που ανοίξανε, …
να ζήσω δίπλα σου την ένωση της μέρας με την νύχτα,
να φυσάω τα σύννεφα,
να κοπάζω την θύελλα,
τα μάτια μου να καθρεπτίζονται μες στα δικά σου μάτια,
να χορεύουμε μαζί στο ρυθμό του αγέρα !
να πιούμε σε χρυσό δισκοπότηρο το νέκταρ της ζωή μας, ..
να ζήσουμε τα συναισθήματα μας μέσα σ΄ αυτή την άπειρη αγάπη, ..
τα ηλιοβασιλέματα μας να γίνουν,
η αιώνια κατοικία μας, ..

Δεν ζω παρά μονάχα μέσα από την ματιά σου,
μέσα από την αναπνοή σου, ..
ζωντανεύω, ..
δες αυτή τη σπίθα φωτιάς που βρίσκεται σε λήθαργο μέσα μου,
πρόσφερε μου την αγάπη σου,
αιώνιε θησαυρέ μου, ..

© Yannis Koukakis

Σχολιάστε

