ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ Τ’ΑΣΤΕΡΙ ΣΟΥ

ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ Τ'ΑΣΤΕΡΙ ΣΟΥ

ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ Τ’ΑΣΤΕΡΙ ΣΟΥ

Όταν οι επιθυμίες μας θα ενώσουν τα σώματα μας,
μ’εκφράσεις βαθιών αναστεναγμών,
να θυμάσαι αυτές τις μοναδικές στιγμές,
όπου τα λόγια μας γίνονται μαγεία ηδονής, ..

Όταν το χέρι σου θ’αγγίξει το σώμα μου,
αναζητώντας τα χάδια σου ξανά και ξανά,
να θυμηθείς τα γέλια μας και τις χαρές μας,
να μη ξεχνάς ποτέ αυτές τις στιγμές απόλαυσης,
των αγνών μας συναισθημάτων, ..

Όταν τα φιλιά σου θα γλυκαίνουν το κορμί μου,
θα δώσουν φτερά σε όλη τη λογική μου,
να θυμηθείς αυτές τις λέξεις,
να πιστεύεις στην αγάπη,
ποτέ να μην ξεχνάς, ..
ό,τι αυτή βασιλεύει παντού και πάντα, ..

Θέλω να πιστέψω σ’ αυτή την καρδιά που χτυπά,
που πάλλεται με ηδονή,
στην μοναχική μου νύχτα,
στο βάθος της σιωπής μου,
όλοι οι πόνοι μου,
αυτήν μόνο εμπιστεύονται, ..

Όταν η φωνή σου θα μ’ οδηγεί,
κάπου εκεί κοντά σου,
στο ήχο της πίστης σου,
στο φως των αξιών σου,
να θυμάσαι ό,τι ποτέ δεν σε παράτησα,
να θυμάσαι την παρουσία μου κάθε φορά,
όταν ήμουνα κοντά σου, …

Όταν τα δάχτυλα μας θα ενώσουν τα χέρια μας,
μαζί στη καρδιά της ελπίδας,
να θυμάσαι ό,τι θέλω να πιστέψω σε σένα,
πέρα απ’ ότι αγαπώ τρυφερά στο βάθος της καρδιάς μου, ..

Όταν τα χείλη μου θα δεχθούν,
ρίγη από τα δικά σου,
γεννώντας επιθυμίες στο κορμί μου,
να θυμηθείς αυτή την προσδοκία,
αυτή την αναμονή,
αυτή την υπόσχεση καρδιάς,
που έδωσαν οι ενωμένες μας καρδιές,
όταν αγωνιούσαν, ..
όταν λαχταρούσαν, ..
όταν αναζητούσαν, ..
τη λύτρωση τους να βρουν, ..

Πιστεύω σε σένα,
μέσα σ’ αυτό το χώρο αγάπης,
τα κορμιά μας ενώνονται μ’ ένα αστέρι,
λάμποντας μέσα σ’ αυτή την απεραντοσύνη,
φωτίζοντας το δρόμο του πεπρωμένου μας,
με το ερωτικό τους κάρμα, ..

Όταν θα δεις την επιθυμία σου,
να λιώνει όλο τον χρόνο,
από την έκσταση ηδονής,
ποτέ να μην ξεχάσεις ό,τι η ευτυχία,
είναι να πιστεύεις ό,τι μια μέρα θα γεννηθεί η ελπίδα,
να πιστεύεις σε μένα,
στο βάθος της μαύρης νυχτιάς σου, ..

Συνέχισε την προσπάθεια σου,
να μην κοιτάξεις πίσω,
να μην περιμένεις να΄ρθει η αυγή,
ν’ ακολουθήσεις τ’αστέρι σου,
να βρεις το όνειρο σου, ..

© Yannis Koukakis

Σχολιάστε

