ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΡΔΙΑΣ

ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΡΔΙΑΣ

ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΡΔΙΑΣ

Ν‘ αγαπάς, ..
να μπορείς να συγχωρέσεις !

Τρυφερά μου μάτια,
λουστείτε με θλιμμένα δάκρυα,
την ώρα που η νύχτα σκεπάζει μ΄αγωνία,
μια καρδιά σε εξορία, ..
το βράδυ της λήθης, ..
τη στιγμή που δεν μπορείτε να νιώσετε,
τη φοβερή μου απελπισία, ..

Ωστόσο, ..
στη πιο βαθιά σκοτεινιά του σκότους,
αντηχεί πέρα από την ηχώ της καμπάνας,
μια κηδεία αγάπης,
σκαλισμένα σε πέτρα είναι τα αισθήματα μας,
θαμμένα στα πιο βαθιά γυρίσματα της ιστορίας, ..

Τα τρυφερά μου μάτια μούσκεψαν στη βροχή,
στις όχθες της λίμνης το πάθος έχει ταφεί, ..
ωστόσο .. εκεί ψηλά.. ένα φως τρεμοπαίζει,
στη άβυσσο της ψυχής μου, .. ένα φως λάμπει!

Κι’ όμως .. στα σκαλοπάτια του σπιτιού μου,
άνεμος ψιθυρίζει αλλοτινές υποσχέσεις καρδιάς, ..
πουλί κρεμασμένο σε κλαδί συκιάς,
μελωδικός αγγελιοφόρος μήνυμα μου φέρνει, ..

Τα τρυφερά μου μάτια αναζητούν καταφύγιο,
στην άπειρη αγάπη,
που χτυπά σαν καταιγίδα,
το ανοιχτό βιβλίο της ζωής,
τις σελίδες να γράψει με μελάνι δακρύων,
ψυχή σε ειρήνη, .. με τον εαυτό της, ..
να γαληνέψει, .. !

Τα τρυφερά μου μάτια κλεισμένα,
στις λέξεις που δεν έφτασαν ποτέ στο προορισμό τους,
δεν μοιράστηκαν ποτέ μαζί σου,
στη σιωπή της απουσίας σου,
ενώνονται με τα χέρια μου, ..
σε μετάνοια καρδιάς, .. σε ανάσταση !

Πάντα στο κατώφλι της ψυχής μου,
το ρήμα που λατρεύω,
το λένε σ’ ΑΓΑΠΩ ,
στέφεται βασιλιάς με δάφνινα στεφάνια,
στο θρόνο της ζωής μου !

Βασιλιάς σε μια καρδιά που αγάπησε,
που έμαθε να υπομένει, .. και να συγχωρεί, ..

© Yannis Koukakis

———-

Dave Brubeck – Take Five

———-

Dave Brubeck – Blue rondo à la turque

———-

Σχολιάστε

