ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ, ..

Photo : Victoria Soderstrom

Photo : Victoria Soderstrom

ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΚΙ’ ΟΙ ΩΡΕΣ, ..

Μέσα στο χώρο μου, .. σε απόλυτη αρμονία με τον εαυτό μου,
πάντα βρίσκω,
χρόνο για να ζήσω, ..
χρόνο για ν’ αγαπήσω, ..
ώρα ν’ ανάψω ένα κερί σε νύχτα καταιγίδας,
ώρα ν’ ακούσω μια γλυκιά μουσική μελωδία,
ώρα ν’ απαλύνω τον πόνο μου,
ώρα να γλυκάνω τα πικρά μου δάκρυα,
ώρα να νανουρίσω τη θλίψη μου,
ώρα να εκραγώ σαν το ηφαίστειο καταμεσής του δρόμου,
ώρα να δολοφονήσω ό,τι άτιμο βρίσκεται μπροστά μου,
ώρα να σκοτώσω ό,τι άδικο με καίει βαθιά μέσα μου,
ώρα να διαχειριστώ τις στιγμές κρίσης,
ώρα να ελέγξω τα πάντα σε περίοδο καταστροφής,
ώρα να διορθώσω την ώρα στα ρολόγια των αβάστακτων καιρών μου,
ώρα να κεράσω χαρές και δάκρυα στα λεπτά και στα δευτερόλεπτα μου,
καιρό να δραπετεύσω στα φεγγάρια του μυαλού μου,
καιρό να ταξιδέψω σε γυμνό ανέραστο ουρανό χωρίς αστέρια,
καιρό ν’ αγαπήσω στο μονοπάτι της αγάπης,
χρόνο να θυμηθώ, .. ν’ αναπολήσω,
ώρα να νοσταλγήσω, .. να φέρω στο φως τ’ αξέχαστα,
ώρα να κάνω καλές πράξεις που έχω ξεχάσει,
ώρα να πιώ μια κούπα κρασί,
ώρα να πιώ ένα ζεστό καφέ,
καιρό να κάνω την βόλτα μου στο δάσος, .. επάνω στα ψηλά βουνά, ..
καιρό να κυνηγήσω άψυχα θηράματα, ..
ώρα να εξαφανίσω από προσώπου γης τις αόρατες σκιές μου,
καιρό να κοιτάξω, .. να χαζέψω τις βιτρίνες στους δρόμους, .. τα έργα τέχνης στα μουσεία,
χρόνο ν’ αντιδράσω,
χρόνο ν’ αφιερώσω μόνο για μένα,
ώρα να κλείσω τα μάτια μου και να σκεφθώ,
χρόνο να μείνω μόνος, .. να διαλογισθώ,
χρόνο να γράψω,
ώρα να δραπετεύσω,
καιρό την μέρα,
χρόνο την νύχτα,
καιρό να φύγω μακριά ταξίδι ονειροπόλο,
χρόνο ν’ αποφύγω τους σεισμούς, .. τις θύελλες και καταιγίδες,
καιρό να ξεχάσω τ’ αξέχαστα και να ξεχαστώ, ..
καιρό να ονειρευτώ τα ανείπωτα όνειρα,
καιρό να κάνω φίλους,
καιρό να ξανασκεφτώ αυτά που ξέχασα να σκεφθώ,
καιρό να δράσω,
ώρα να γελάσω,
ώρα να κλάψω με καυτά δάκρυα χαράς και λύπης,
ώρα να θρηνήσω μοναδικές προσωπικές μου πικρές στιγμές,
καιρό να γίνω φάντασμα και να εξαφανιστώ,
καιρό να ζήσω νύχτες πικρές αόμματες χωρίς καμμιά ελπίδα, ..
χρόνο ν’ αγαπήσω χωρίς αντάλλαγμα,
καιρό για τρελές ανεκπλήρωτες υποσχέσεις,
καιρό για έρωτες χωρίς αύριο,
καιρό για αμαρτωλές στιγμές,
ώρα για μαύρες ημέρες, .. χάλια των χαλίων, ..
ώρα για δοξασμένες στιγμές, .. ενθουσιασμούς και όνειρα που ζήσαν στο φως της μέρας, ..

Ολες αυτές τις ώρες, .. τα λεπτά, .. τα δευτερόλεπτα, ..
τους καιρούς και χρόνους τους ξέρω,
τους έχω ξεπεράσει, .. είναι τ’αδέρφια μου, .. η σκιά μου, .. η αχώριστη συντροφιά μου, ..
καιρός ν’ ανακαλύψω ένα καινούργιο καιρό,
να κουρνιάσει στη φωλίτσα του όλος ο χρόνος μου,
οι ώρες μου να χορεύουν τρελά μαζί του,
τα λεπτά να συνοδεύουν την θεία μαγική στιγμή της ανακάλυψης,
τα δευτερολέπτα να γλυκοφιλούν κάθε στιγμή,
καιρός ν’ αφιερώσω τον παράδεισο της ύπαρξης μου σε σένα,
καιρός να σε μάθω,
μ’ακούς mon amour, .. ;
I love you so “bad”, …
έχω όλο τον χρόνο μου, ..
τον καιρό μου, ..
τις ώρες μου, ..
τα λεπτά μου, ..
τα γλυκά μου δευτερόλεπτα, ..
τους χτύπους της καρδιάς μου, ..
μόνο για σένα, ..
μια ζωή, …

Καιρός να σ’ αγαπήσω, ..
όσο αγάπησα εμένα, ..!

© Yannis Koukakis

Σχολιάστε

