ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, ..

καλημέρα

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, ..

Σήμερα η σκέψη μου τρέχει στους πιστούς όλης της οικουμένης. Βλέπω τους μουσουλμάνους με ξυρισμένα τα κεφάλια να ετοιμάζονται ν’ ανέβουν στο καράβι για να ταξιδέψουν, .. να πάνε να προσκυνήσουν στην Μέκκα,… Τους χριστιανούς ορθόδοξους να κλείνουν θέσεις στα εκδρομικά πρακτορεία για να πάνε στα Ιεροσόλυμα και στην Κωνσταντινούπολη να προσευχηθούν και να γιορτάσουν το Αγιο Πάσχα, …

Και εμείς αγάπη μου, … μμμ, .. κι εμείς θα κάνουμε το ταξίδι του ερωτά μας. Πιστοί στο έρωτά μας, θα προ…σκηνήσουμε στο θεό έρωτα, .. τον θεό της Άνοιξης που έρχεται, … Θα πιάσω το χεράκι σου και χέρι-χέρι θα πάμε στον ανθισμένο κήπο με τις τριανταφυλλιές εκεί στο πάρκο της Βagatelle στο δάσος της Βουλώνης. Σαν τις πεταλούδες θα πετάξουμε απο τριαντάφυλλο σε τριαντάφυλλο, … σαν τις μέλισσες θα ρουφήξουμε όλα τ’ αρώματα.

Να, .. και το διάχυτο parfum από το κίτρινο τριαντάφυλλο, … μμμμμμμ, ..  κι αυτό το ρόζ, .. είναι εξαίσιο, .. μμμμ τι σου λέει, …. Έλα να δεις κι αυτό το βαθύ κόκκινο,.. είναι μούρλια, .. Ναί, .. αλλά το λευκό είναι το κάτι άλλο, …. Αγάπη μου θα χορέψουμε μαζί, .. το βαλς των αισθήσεων στο κήπο της αγάπης μας, .. παρέα με τα τριαντάφυλλα μας, .. Και θα είναι τόσα πολλά που θα ξεχάσουμε και το όνοματά τους, …

Στο ταγκό μας, .. θα φοράω στο πέτο μου την Rosa Gallica, .. το τριαντάφυλλο του καρδινάλιου Richelieu, και εσύ θα έχεις καρφιτσωμένο στα μαλλιά σου την Rosa Damascena το κόκκινο τριαντάφυλλο της Δαμασκού. Στο ταγεράκι σου στο μέσο θα δεσπώζει το κόκκινο τριαντάφυλλο της Βεγκάλης. Ολο το άπλετο φως του νυχτερινού ήλιου θα φωτίζει σαν προβολέας τα πέταλα του.

Οι μέλισσες μεθυσμένες από το άρωμα σου, θα σταματήσουν να εργάζονται και θα μας χειροκροτούν μέσα από ένα κιτρινωπό σύννεφο γύρης που θα πέφτει σαν δροσιά στο μαύρο χρώμα της φορεσιάς σου. Θα ΄σαι η βασίλισσα μου για πάντα, αυτή που δεν εξυμνήσαν ακόμα οι ποιητάδες από φόβο μήπως και σε χάσουν και σε κλέψει άλλος.

Απόψε όπως και για πάντα είσαι δική μου αγάπη μου, τα πέταλα σου θα στολίζουν το κρεββάτι μας όπως τότε στην Κλεοπάτρα και τον Μάρκο Αντώνιο, όπως τότε που η Αφροδίτη τα χάριζε στον θεό Ερωτα, …

Πιστεύω θα σ’ αρέσει η πρόταση μου μ’ αυτό το ρομαντικό ταξιδάκι μας, .. Γράψε μου τις εντυπώσεις σου, .. τις πρώτες σου σκέψεις, για να ετοιμάσω και το δεύτερο ταξίδι μας, στον κήπο με τα νούφαρα, …

Σχολιάστε

