ΑΓΓΕΛΙΑ / Gabriele Rigon

Gabrielle RIGON

Gabriele RIGON

Διαβάζεται ακούγοντας τη μουσική που συνοδεύει το κείμενο

Cyra Morgan

Cyra Morgan

Kάνε κλικ εδώ

Cyra Morgan – Acoustic

—————

ΑΓΓΕΛΙΑ

Απάντησα σε μια αγγελία της πρωινής εφημερίδας, ..

Έγραφε, ..

Έλα στο κρεβάτι μου απόψε, ..
απευθείας πρόσκληση από γυναίκα που σέβεται τη ζωή σου, …

Για να μπεις στο κρεβάτι μου χρειάζεσαι,
ένα φύλλο από κόκκινο δένδρο,
να μου μιλάς τρυφερά,
προτιμώ λόγια να γαληνεύουν τη ψυχή μου,
παρά εκείνα τα σκληρά του υποκόσμου, ..

Το ζεστό σου χέρι θα γίνει το κατοικίδιο μου ζώο,
να ξεπαγώσει τη σάρκα μου,
γλυστρώντας μέσα της μόνο γλυκές φρασούλες,
αγγίζοντας μ’ευγενικές φιλοφρονήσεις,
το αραχνούφαντο σουτιέν μου,
τις δαντέλλες από το εσώρουχό μου, ..

Το στόμα σου επάνω στο νερό,
θ’αφήσει τις ρίζες του,
η σκέψη σου θα δροσολογήσει τα ωραία μου τα στήθη,
θέλω να γίνομαι ξανά, .. και ξανά, ..
παρθένα μόνο για σένα, ..

Έλα στο κρεβάτι μου,
θ’ακούσεις πίσω σου να κλείνει η οθόνη του υπολογιστή,
να’ρχεται το φεγγάρι γλυκά να σε φιλά στο στόμα,
είναι τοσο δελεαστικό να ονειρεύεσαι την ίριδα του ματιού σου,
να χορεύει μ’ έκσταση στο φιλήδονο κορμί μου, ..

© Yannis Koukakis

—————

GABRIELE RIGON

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

GABRIELE RIGON

Δείτε περισσότερα κάνοντας κλικ στο λινκ : Web site – Gabriele Rigon

—————

DON’T FEEL ALONE… from Gabriele Rigon on Vimeo

—————

Alone from Gabriele Rigon on Vimeo

—————

PIANO (SOLO) from Gabriele Rigon on Vimeo

—————

—————

Σχολιάστε

