ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΑΠΗΣ

Vogue

ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΑΠΗΣ

Δευτέρα, ..

Φωνάζω με δύναμη το όνομα σου, μια φορά, .. δυο φορές, … τρεις φορές, ..
Δεν μ’ακούει κανείς, .. μου λείπεις, ..
Παίρνω το πρωινό μου, .. μου λείπεις, ..

Τρίτη, ..

Κάθομαι μπροστά στον καθρέπτη. Γράφω το όνομα σου.
Κρατάω μέσα μου, τα δυό σου γράμματα, μες στην καρδιά, .. μου λείπεις, ..

Τετάρτη, ..

Κοιτάζω την φωτογραφία σου, .. κοιτάω μες στα μάτια σου, .. μου λείπεις, ..
Μικρή αυγή, πόσο θα΄θελα να΄σουν δίπλα μου, ν΄ανάσαινα μαζί σου, .. σαν το μεγάλο ήλιο βασιλιά όταν φυσάει ο άνεμος. να΄ρχόμουνα κοντά σου.
Να σου ψυθιρίζω στ’αυτί γλυκά το σ’αγαπώ,.. ενώ εσύ τώρα πάλι μου λείπεις, ..

Πέμπτη, ..

Οταν το χάος γεννάει ένα αστέρι, το αστέρι από την χαρά του χορεύει μόνο του μέσα στην απεραντοσύνη.
Το αστέρι είσαι εσύ, μοναδική μου αγάπη, .. αλλά και πάλι μου λείπεις, ..

Παρασκευή, ..

Φαντάζομαι μια ερωμένη, να ζει μια ζωή δίπλα στον άνδρα που αγάπησε με πάθος, μα δεν του ζήτησε τίποτα ποτέ και πέθανε χωρίς να μάθει, ..
Αυτή για μένα είσαι εσύ, γιατί σ’αγαπώ, .. αλλά πάλι μου λείπεις, ..

Σάββατο, ..

Νομίζω ότι λίγοι άνθρωποι αγαπήσαν σαν και μένα, .. την τέχνη, .. την μουσική, .. την ζωγραφική, .. τα βιβλία, .. τον κόσμο, .. τους ανθρώπους, .. την ηρεμία, .. τον θόρυβο, .. το κρύο και τον ήλιο, ..
Σε θαυμάζω όμως και λατρεύω διαρκώς μοναχά εσένα, .. απόψε μου λείπεις πολύ, ..

Κυριακή , ..

Σε είδα στην αρχή του φίλμ, ..
Ζωγράφισες την λέξη σ’αγαπώ, ..
Σταμάτησα για λίγο, .. σ’αγαπώ σημαίνει, .. αγάπα με, .. με πάθος, ..!!!

Le télégramme – Yves Montand

Σχολιάστε

