Α-ΝΑ-ΣΑ

A-NA-ΣΑ

A-NA-ΣΑ

Α-ΝΑ-ΣΑ

Σαν κέλυφος στο μέσο μαινόμενου ωκεανού,
χτυπιέμαι αλύπητα από τη φουρτούνα της θάλασσας.
Γύρω μου αδικία, .. πείνα, .. ανεργία, .. αχαριστία, .. απληστεία, .. θλίψη, .. απόγνωση, .. δάκρυα, .. πίκρα, .. καυμός, .. απελπισία, .. βροντές εκωφαντικές, .. αστροπελέκια, .. λαίλαπες που ξεριζώνουν βαθειά ριζωμένα απομεινάρια ανθρωπιάς, .. τίποτα, .. τίποτα, .. τίποτα. ..

Που είσαι ζωή και μ’ άφησες μόνο τη λεβεντιά σου,
μου πήρες και τις χάριτες, .. τις μούσες μου, .. ώ Θεέ μου,
την όμορφη την ΑΝΝΑ μου,
τη κάλλιστη μου ΝΑΣΑ,
και την σοφή μου ΣΑΣΑ,
που ενωμένες οι τρεις μαζί,
μου δίνουν την ΑΝΑΣΑ.

Αγκομαχώ, ..
αγωνιώ, ..
μα τίποτα δεν βλέπω,
πορεία όμως σταθερή σ΄ ένα λιμάνι έχω,
Θεέ μου στις δυσκολίες μου,
δείξε μου ό,τι υπάρχεις, …

Αγγελέ μου δόξασε,
την ίδια τη ζωή μου,
γιατί χωρίς αυτήν,
πεθαίνω στην στιγμή μου.

Ελπίδα μου, ..
αγάπη μου, ..
στο ήσυχο λιμάνι,
με καρτεράει η καλή, ..
και όμορφη μου ΑΝΑΣΑ

Σχολιάστε

