ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ

Ενα βήμα μπροστά, …
Ωωωωω, .. τι όμορφα που είναι όλα εκεί κάτω, ..
Πέφτωωωωω, … hello everybody,
πέφτω, .. εκεί κάτω, ..
πολύ κάτω, ..
κάτω στο έδαφος και λίγο πιο πέρα,
στο βάθος, …

Ευτυχία, .. ή όμορφη μου δυστυχία,
μη φύγεις μου είπες,
άσε με να πέσω σου λέω, ..
να πέεεεεσω,..
έξω από το παράθυρο,
έξω από το μπαλκόνι,
έξω από το αεροπλάνο,
παντού να πέφτω θέλω,
κάτω στο γκρεμό.

Ασε με να πέσω, ..
το θέλω,..
δεν μ’αγάπησε η ζωή,
δεν μ’αγάπησε ποτέ,..
θυσία στην αγάπη
η πτώση μου, ..
Είναι ωραία και μοναδική, ..
θα σε βρω, .. αγάπη μου εκεί κάτω, ..

Θέλω να την φιλήσω,
να την αγγίξω κι ύστερα ας πεθάνω.
Μου μένει μόνο μια στιγμή,..
να πέφτω, … να πέφτω, … πέεεεφτω, ..

Που είσαι,
αφουγκράζομαι, ..
έλα να σε δω,
σε ψάχνω μέσα στην πτώση μου,
για σένα πέφτω, .. πέφτω, .. πέεεεφτω κάτω, …
πολύ, .. πολύ. … κάτω.

Πάω βαθιά,
γιατί δεν μ’αγάπησες ποτέ, .. ήταν όλα ψέμα.
Πέφτω να συναντήσω, .. την αλήθεια.
Αγάπη μου, .. έλα, .. πέφτω, ..
πέφτω κάτω, .. πολύ κάτω, …
χαίρομαι που πετάω πέφτοντας μαζί σου, ..

Σε θέλω , .. και σ’αυτή την τελευταία μου στιγμή, …
πέφτοντας κάτω, … πολύ κάτω.

Αφήνω τον εαυτό μου να πέφτει,
γράφοντας την ιστορία της αναγέννησης της αγάπης,
του ασυνείδητου ξεκινήματος από το μηδέν,
στην αδυναμία να αρχίσουν όλα από την αρχή.

Να λιώσεις στο ντελίριο της ελπίδας για μια χαμένη αγάπη, ..
για ελευθερία, .. ανεξαρτησία, ..
φυγή, …
και λίγο Rock & Roll για καινούργιο ξεκίνημα, ..

JEFF BECK – I’m going down

Jeff Beck ft. Beth Hart

Crossroads 2013 – Madison Square Garden – April 13, 2013

The Rolling Stones & Jeff Beck

The O2 Arena – Live in London – November 25 2012

Σχολιάστε

