Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΑ

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΑ

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΑ

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΑ

Αγάπη μου έλα να με βρεις,
όταν δεν θα ‘μαι μόνη,
όταν η αυλαία της σκηνής μια μέρα θα πέσει,
όταν θα δω καλλίτερα μέσα μου την αγάπη σου για μένα,
τόσο πολύ σ’ αρνήθηκα,
θέλω να πείσω τον εαυτό μου,
ό,τι δεν ήταν ψέμα,
η αγάπη που χάρισα σε σένα.

Όλα τα επέλεξα στην ζωή,
την αγάπη μου και τον θάνατο μου, …

Υπάρχουν αυτοί που θέλουν να πεθάνουν μια μέρα βροχερή,
άλλοι να αφήσουν την τελευταία τους πνοή ανάμεσα στα ερωτικά λουλούδια του Μάη,
άλλοι μονάχοι, .. έρημοι, .. ήσυχα να κλείσουν τα μάτια τους στο κρεββάτι του πόνου,
κι΄άλλοι την ώρα που κοιμούνται για να μην τρομάξουν τα όνειρα τους.

Εγώ όμως σ’ απαρνήθηκα,
γιατί διάλεξα να πεθάνω στην σκηνή,
την ώρα που τραγουδάω,
μπροστά στα χρωματιστούς προβολείς,
τότε θέλω να σ΄αγγίξω,
με την καρδιά μου ανοιχτή για σένα,
να πεθάνω χωρίς πόνο επάνω στην σκηνή,
να΄ρθω δίπλα σου και να σε χαιρετήσω,
να μ’ αγγίξεις τα μαλλιά,
να μεθύσεις από το άρωμά μου.

Κι αν δεν έρθεις,
θα΄ρθω να σε βρω εγώ όπου και να΄σαι,
όλος ο κόσμος να δει ό,τι σ΄αγαπώ,
και μετά ας πεθάνω, ..

Θάνατε και έρωτα,
χορεύετε μαζί μου,
φως κάψε τα μάτια μου,
αγάπη, .. τύφλωσε με,
ήχοι πυροβολήστε με στην καρδιά,
εδώ στο μέσο, ..,
πλήθος αγαπάτε με,
όσο κι΄εγώ αγάπησα, ..

Τον αρνήθηκα μια μέρα του Απρίλη,
με πλήγωσε πολύ,
θα τον ξαναναβρώ,
στο τελευταίο ραντεβού με την ζωή μου πάλι.

Θέλω να πεθάνω μπροστά στην σκηνή,
όταν δεν θα με θυμάται,
τότε να πάω να πω,
με ανοιχτή καρδιά,
γεμάτη χρώμα,
με ένα τραγούδι φλογερό,
ό,τι όλα αυτά τα έκανα γι΄αυτόν μέχρι το τέλος.

Γι αυτόν που τον αρνήθηκα,
γι’ αυτόν που νόμισα ό,τι ήταν βάρος στη ζωή μου.

Θέλω να πεθάνω στην σκηνή,
να φύγει η απελπισία,
σώμα κι’ ορχήστρα να με συνοδεύουν στη τελευταία λιτανεία,
και τότε μόνο να΄ρθει και θα ξαναγεννηθώ,
ανάμεσα στις στάχτες,
γιατί σαν τον Ιούδα αρνήθηκα,
σαν τον Χριστό πονάω.

Τον αγαπώ τόσο πολύ,
κι ας μη το βλέπω μέσα μου.

Προβολείς φέξτε,
της μοίρας το δοξάρι,
να παίξει επάνω στο κορμί,
του θανάτου τη νότα,
και τότε θα ξαναγεννηθώ,
όταν θα τον ξανασυναντήσω.

Σχολιάστε

