ΟΙ ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΚΙ’ Ο ΟΡΦΕΑΣ – ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ

Anna Veselova

Anna Veselova

ΟΙ ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΚΙ’ Ο ΟΡΦΕΑΣ – ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ

Σ‘αυτό τον κόσμο, όλα είναι μαγικά, ..
κι’όλα μπορώ να τα ονειρευτώ,
κι’όλα γίνονται φανταστικά,
όταν η ζωή μου ταλαντεύεται μέσα σε μια άπειρη αταξία, …

Σειρήνες, .. εσείς τα όμορφα πουλιά,
γεννήματα του Αχέλωου και της μούσας Μελπομένης,
όμορφη Αγλαόπη μου, .. με την λαμπρή σου όψη,
γλυκειά μου Θελξιέπεια, .. με τον γοητευτικό σου λόγο,
μοναδική μου Παρθενόπη, .. με την αμόλυντη τη σάρκα σου,
εξαιρετική μου Λευκωσία, .. φτιαγμένη από αγνή λευκή ουσία,
μούσα μου Λιγεία, .. με την καθάρια φωνή σου,
σοπράνο Αγλαόφωνη, .. ξαδέρφη της Λιγείας,
μελωδική μου Μόλπη, .. με τη συμφωνική μελωδική φωνή σου,
πανέξυπνη Θελξινόη, .. με την καθάρια σκέψη σου και τη πανέμορφη σου όψη,
γητεύτρα Πεισηνόη, .. με την αιώνια πειθώ του νου σου,
σειρήνες, .. νύμφες του ωκεανού, .. ναιάδες της όμορφης Περσεφόνης,
ελάτε στο κάλεσμά μου, στη νήσο των Σειρηνουσών μαζί με τον Ορφέα.

Ορφέα μου, ..
το τραγούδι σου που ξεπερνά σε ομορφιά,
τις όμορφες γλυκολάλητες σειρήνες,
τραγούδα με,
παρηγόρα με,
σήμερα που πονάω.

Έχασα την γοργόνα μου, και παραμιλάω, .. γητεύτρα μ’ όμορφη φωνή.

Τώρα που ήρθε η Άνοιξη,
και τα λουλούδια ανθίζουν,
οι νύχτες γλυκά μεθύσανε,
στο φως που τις καλωσορίζει.

Ο πόνος μου, … ηφαίστειο εκρηκτικό,
πυρετό, .. σίδερο και κόκκινη φωτιά βγάζουν τα σωθικά μου,
την άβυσσο της θάλασσας αγγίζουν και ζεσταίνουν,
το μπλε του πελάγους δάκρυ καυτό το κάνουν.

Γοργόνα μου, .. αγάπη μου που είσαι και με ψάχνεις,
στα άδυτα βυθίστηκα μα ο νους μου δεν σε βρίσκει,
τα μάτια μου βουρκώσανε,
η ανάσα σταματάει,
πονάω και οδύρομαι,
αθάνατη αντοχή μου,
στο ήσυχο λιμανάκι σου,
βγαίνω και σιγοτραγουδάω,…
… «υπάρχεις κάπου αγάπη μου, …
έλα κι’απόψε κοντά μου πάλι».

578425_252517018178269_538507146_n

Σχολιάστε

