ΦΩΤΕΙΝΑ ΜΟΥ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ

Charles Courtney Curran

Charles Courtney Curran

« Ο ποιητής πρέπει να έχει ένα και μοναδικό μοντέλο, .. τη φύση,
έναν και μοναδικό οδηγό, .. την αλήθεια»

Βίκτωρ Ουγκώ

————

«Το σώμα μου είναι το φως,
το σώμα μου είναι ο δρόμος, .. «

Στίχοι του Leonard Cohen » Gipsy Wife – Τσιγγάνα σύζυγος «

————

ΦΩΤΕΙΝΑ ΜΟΥ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ

Στα καταπράσινα φωτισμένα μονοπάτια της σκέψης μου,
μου αρέσει να βυθίζομαι στο κέντρο της ζωής,
στην φλογερή καρδιά της!
τα μεθυσμένα λιβάδια κι’ οι ουρανοί,
να με προσφέρουν συγκίνηση,
ν’αγγίζω την αθανασία,
του εφήμερου μας χρόνου, ..!

Όταν η ζωή φαίνεται τόσο ήπια, .. τόσο μουντή, ..
άχρωμη ή τόσο λυπημένη, ..
απαγορεύοντας αυστηρά τα πουλιά να κελαηδάνε, ..
αφήνω τον θλιβερά άθλιο κόσμο στη μαυρίλα του,
θλιμμένο, .. βαμμένο με χρώμα μελαγχολίας,
να στραγγαλίζει αλύπητα τα δύστυχα αηδόνια, ..
για να λιώσω, …
να γλιστρήσω, .. μέσα στη ομορφιά σου, ..
γλυκιά φύση μου, .. όμορφή μου αγάπη,
να γίνω ΈΝΑ μονομιάς μαζί σου, ..
εκεί, .. στα μακρινά τοπία,
εκεί, .. που το τραγούδι της ψυχής,
παρηγορεί τον έρωτα,
ν’ανέβει ψηλά στα σύννεφα,
να φτάσει τα ουράνια, ..

Υπάρχουν τόσες πολλές τρυφερές στιγμές,
ατέλειωτες, .. γλυκές, .. σαν τον αιώνα,
χάδια διάφανα μες στη σιωπή της νύχτας,
εκεί, .. όπου ο χρόνος κυλά αμέριμνα,
σε ρυθμό υπέρτατης αδιαφορίας, ..
έτσι απλά ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια σου,
το ελιξίριο αγάπης,
το θαύμα της ζωής σου, ..

Διάχυτο άρωμα τριανταφυλλιάς, ..
σε μυστικό κήπο, .. κάπου μες στη καρδιά σου,
καταφύγιο, .. ηρεμίας του νου, ..
ναός απόλυτης ευτυχίας,
κεκλεισμένων των θυρών,
μακριά από τα μάτια του κόσμου, ..
γλυκιά είναι η απόλαυση,
απόλυτη ευτυχία, ..

Τ‘αρώματα από το λιβάδι,
με μεθυστική επιρροή,
γεννούν την Ανοιξη,
εξυψώνουν τις αισθήσεις μου,
σε περιπλανώμενες απολαύσεις,
μέσα σ’ελκτική γοητεία,
η ζωή, .. μουρμουρίζει γλυκά τα μυστικά της, ..
στη χώρα της ασυλίας μου,
στον κήπο της καρδιάς μου, ..

Τ΄ άσπρο φουστάνι σου,
ανεμίζει ανέμελα στο φύσημα του αγέρα,
συμφωνική αγάπης μουσική,
πλέκει στεφάνια και ύμνους,
τη στιγμή, ..
που βλέπω καθαρά μέσα μου,
ότι μόνο εσύ υπάρχεις, ..
οραματίζομαι την ανθρωπότητα, ..
ονειρεύομαι την αιωνιότητα, ..
ακόμη κι’αν το φουστάνι σου,
αγγίξει το μέτωπο μου,
ξυπνώντας, .. μ΄ευγένεια καρδιάς,
στη γλυκιά πραγματικότητα μου, ..

Με ποθείς όσο κι εγώ,
η μποέμισα καρδιά σου σπαρταρά,
στο βλέμμα μου επάνω,
το σώμα μου είναι το φως, ..
το σώμα σου ο δρόμος, ..
λευκά περιστέρια οι σκέψεις μου,
αγγίζουν τα θεία ουράνια,
τον ήλιο που ακτινοβολεί,
στη φυλλωσιά αγάπης,
τελειότητα γυναικείας χάριτος,
κομψότητα όμορφης θηλυκότητας,
χαρίζεις θέα απέραντη,
στα θειικά μονοπάτια αγάπης, ..

© Yannis Koukakis

Leonard Cohen – The Gypsy’s Wife
Actors : Antonio Banderas, Angelina Jolie

And where, where, where is my Gypsy wife tonight
I’ve heard all the wild reports, they can’t be right
But whose head is this she’s dancing with on the threshing floor
whose darkness deepens in her arms a little more
And where, where is my Gypsy wife tonight?
Where, where is my Gypsy wife tonight?

Ah the silver knives are flashing in the tired old cafe
A ghost climbs on the table in a bridal negligee
She says, «My body is the light, my body is the way»
I raise my arm against it all and I catch the bride’s bouquet

And where, where is my Gypsy wife tonight?…

Too early for the rainbow, too early for the dove
These are the final days, this is the darkness, this is the flood
And there is no man or woman who can’t be touched
But you who come between them will be judged

And where, where is my Gypsy wife tonight?…

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Charles Courtney Curran (Αμερικάνος ζωγράφος Ιμπρεσιονιστής, 1861 – 1942)

Ο Charles Courtney Curran γεννήθηκε στο Hartford των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής το 1861. Είκοσι χρονών αφήνει το Ohio για να σπουδάσει ένα χρόνο στη σχολή Design του Cincinnati, και μετά στη Νέα Υόρκη όπου γράφηκε στην Εθνική Ακαδημία Design. Σπούδασε στο Παρίσι από το 1888 εως το 1902. Τα έργα του εκτίθενται σε πολλά μουσεία στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Είναι γνωστός με το όνομα » ο ζωγράφος των λουλουδιών και των κήπων, των ωραίων γυναικών ζωγραφισμένων σε όμορφα τοπία γεμάτα φως «

Charles Courtney Curran

Charles Courtney Curran

Charles Courtney Curran

Σχολιάστε

