Ο ΑΝΕΜΟΣ ΦΥΣΑΕΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ, ..

Ο άνεμος φυσάει όπου θέλει

Ο άνεμος φυσάει όπου θέλει

Ο ΑΝΕΜΟΣ ΦΥΣΑΕΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ, ..

Η αγάπη με καταδίκασε σκληρά και οριστικά,
Προμηθέας να γίνω, να μου τρώνε το συκώτι,
καταδικασμένος σ’αιώνιο θάνατο.

Ξυπνάω ήρεμος, με τη συνείδηση μου ήσυχη.
Φωνάζω, .. δεν σκότωσα, .. δεν πρόδωσα, .. δεν εξαπάτησα κανέναν, … !
Μόνο τον άνθρωπο αγάπησα και τη ζωή ετούτη. Ολα γι’αυτόν τα έκανα, .. θυσία έχω γίνει, ..

Στο έλεος των ψεύτικων ευχαριστώ τους, .. μ’έχουν αποθάνει., ..

Ούτε η σκιά μου δεν μ’ακολουθεί στην ύστατη αυτή μου πράξη. Φοβήθηκε και κρύφτηκε στην άκρη του νου παρέα με τη μοναξιά μου.

Πόσες εικόνες δεν περνούν μπροστά από το μυαλό μου, .. βουβά σενάρια έγχρωμα για τον οδυρμό μου.

Μαύρο χρώμα την βάψανε κοράκια πεινασμένα,
κι’αντί για γλάρους, .. η θάλασσα την άβυσσο της δείχνει.

Αφήστε με όλοι, .. ήσυχο, .. με την συνείδηση μου,
ολημερής σας αγάπησα και είδατε τι πήρα , ..

Ξύπνα και γεύσου αυτή τη στιγμή και είναι όλη δικιά σου,
πριν να πεθάνεις χαράμησε μέσα της με μιας την ομορφιά σου.

Υγεία έχεις άψογη,
ελπίδα ωραιοτάτη,
η ανθρωπιά είναι η γνώση σου,
κι’ο ήλιος η ζωή σου.

Ακούστηκε ήχος βαρύς και έπεσε η αγχόνη, ..

Με το κομμένο κεφάλι μου τη γη παρακαλάω,
πρίν κλείσω καν τα μάτια μου, .. σ’ένα στερνό αντίο, ..
Ζωή μου σ’αγαπώ, .. θέλω να ζήσω κι’άλλο, ..

Μετά τον θάνατο μου κατάλαβα γιατί είχα τόσο ανάγκη επικοινωνίας και ανταλλαγής με τους ανθρώπους, … ήταν απλό, .. για να με βοηθήσουν να πεθάνω, ..

Αλήθεια, .. τι όμορφη που είναι η ανθρώπινη αλληλεγγύη, .. η ειλικρίνεια σχέσεων και η κατανόηση, .. ένας χορός μακάβριος προς την ευθανασία, ..

Αυτό έπαθα χθές στο όνειρο μου μέσα σε τέτοιους δύσκολους καιρούς που πρέπει να βοηθάμε ο ένας τον άλλον, .. ο αέρας τελικά φυσάει όπως θέλει κι όπου θέλει,..

Σχολιάστε

