ΑΓΑΠΗ ΚΙ’ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Αγάπη κι Ελευθερία

Αγάπη κι Ελευθερία

ΑΓΑΠΗ ΚΙ’ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Με λένε Ελευθερία, έχω τη δύναμη να εκφράζομαι ελεύθερα, .. με τη θέληση μου, ..σε όλα τα θέματα. Κανείς δεν με κουρσεύει και σέβομαι τα δικαιώματα των άλλων.

Αγέρωχη ψηλά σαν τον αητό πετώ και όλοι μ’ αγαπάνε.
Η συνείδηση μ’ έχει για θεά,
η κοινή γνώμη για πολύτιμη ιδέα,
η πατρίδα με τιμά για ιδιανικά,
ο τύπος για αξία,
οι άνθρωποι για λατρεία, ..

Οσοι με νοιώθουν γεύονται των σπλάχνων μου την αλήθεια,
και με τα άσπρα με τιμούν και με υμνολογούνε.

Δεν δέχομαι σκλαβιά και όλοι μάχονται για μένα, .. πετάω τόσο ψηλά που κανείς τους δεν με φτάνει.

Με λένε Αγάπη και είμαι η αδερφή της Ελευθερίας, .. ξαδέρφη της δόξας, .. της τιμής και της ομορφιάς, .. κόρη του έρωτα με τον θάνατο.
Είμαι αστείρευτη πηγή μεγάλων αισθημάτων,
οι άνθρωποι μ’αγαπάνε γιατί είμαι η αγάπη τους.
Το σύμπαν τρυφερά ανατέλλει στα σπλάχνα μου όλες τις χαρές και χίλιων λογιών πόθους.
Τα δεύτερα ξαδέρφια μου, .. η ζήλεια, .. ο φθόνος και το μίσος, .. το πάθος, .. ο πόνος κι ο θυμός με κάνουν να φαίνομαι ακόμη πιο ωραιοτάτη.

Οι ποιητές με γεύονται,
οι ρομαντικοί με κερνάνε,
οι πλατωνικοί πνευματικά με χαιδεύουν,
οι οικογένεις, .. σπίτια για μένα χτίζουν,
η θρησκεία μ’ εξυμνεί,
οι ψυχολόγοι με στήνουν ανδριάντα,
οι κοινωνιολόγοι χύνονται στο δρόμο για μένα, ..

Οπου και να πάω, .. γίνομαι γεύση, .. αίσθηση και γνωρίζω όλα τα αισθήματα, .. όλους τους συναισθηματικούς χειμάρρους, .. όλα τα όμορφα ρυάκια όπου πίνουν νερό οι ερωτευμένοι Ρωμαίοι κι’οι Ιουλιέττες.

Οι δυό μαζί όμως είμαστε οι δυό όψεις της ζωής, .. Ελευθερία – Αγάπη.
Οταν η Ελευθερία χάνεται πονάει η Αγάπη,
κι’όταν η Αγάπη χάνεται πονάει η Ελευθερία.

Ασπρο και κόκκινο μαζί, .. φτιάχνουν το ίδιο χρώμα, ..

Αλλοτε ήρωες, .. μάνες, ..
κι’άλλοτε έρωτες και θάνατοι μαζί.

Αγάπη μου, .. Ελευθερία μου, .. σ’αγαπώ, .. εσένα θέλω,..
Ελευθερία μου, .. Αγάπη μου, .. σ’αγαπώ, .. εσένα μόνο θέλω.

Την αγάπη μου κι’αν χάσω, .. την ελευθερία μου κρατώ,
την ελευθερία μου αν όμως χάσω, .. την αγάπη μου ποτέ δεν θα την ξαναβρώ, ..

Σχολιάστε

