ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΗΣ, ..

Μιά ιστορία αγάπης

Μιά ιστορία αγάπης


ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΗΣ

.. Εκείνο το βράδυ, .. του είπα ότι χωρίζουμε, .. ότι θα μείνουμε φίλοι, ..

Μετά τον θάνατο του πατέρα μου, ακολούθησε αυτός της μάνας μου, οι αρρώστιες στους δικούς μου, .. έχασα την δουλειά μου, .. Δεν αισθανόμουν έτοιμη για να δεχθώ την αγάπη του, .. στο βάθος όμως τον αγαπούσα, αλλά και τον αγαπάω, ..

Ηρθε τραγουδώντας «.. στα σκαλοπάτια σου, ..», … «λίγα ψύχουλα αγάπης σου γυρεύω, ..». Δεν άντεξα, του άνοιξα ξανά τη πόρτα της καρδιάς μου, .. Αγκαλιαστήκαμε, .. φιληθήκαμε, .. Θέλουμε το όνειρο, .. αυτό χάσαμε στο δρόμο, .. να ξαναξεκινήσουμε πάλι μαζί, .. για πάντα.

Η ιστορία μου, .. είναι η ιστορία μιας αγάπης.
Το παράπονό μου είναι παράπονο για δυό καρδιές.

Ένα μυθιστόρημα, .. ένα ρομάντζο όπως τόσα άλλα.
Θα μπορούσε να είναι και δικό σας άνθρωποι,
εδώ κι’αλλού, …

Είναι η φλόγα που ανάβει χωρίς να καίγεσαι.
Είναι το όνειρο που ονειρεύεσαι χωρίς να κοιμηθείς.

Δένδρο που ανοίγει διάπλατα τα κλαδιά του,
γεμάτα δύναμη και τρυφερότητα,
στο φως της μέρας που έρχεται και φέγγει.

Αυτή είναι η ιστορία ενός έρωτα,
αιώνιου αλλά banal,
χωρίς έμπνευση και φαντασία,
που κάθε μέρα φέρνει τα καλά και τα άσχημα.

Τη μια αγκαλιαζόμαστε, .. την άλλη λέμε αντίο, ..
Σκουριασμένα βράδυα, .. ή υπέροχα πρωινά.

Η ιστορία μου, .. είναι η ιστορία που την ξέρουμε όλοι.
Είναι αφελής αλλά βαθειά ειλικρινής.
Όσοι αγαπούν ξέρουν την ίδια, .. το ξέρω, ..

Το μόνο τραγικό είναι ότι σαν τραγούδι του κόσμου,
δεν θα τελειώσει ποτέ.. δεν θα σταματήσει, ..

Είναι η ιστορία του έρωτα μας, .. της αγάπης μας, ..

Σχολιάστε

