ΟΥΤΕ ΑΔΕΙΑ ΚΑΡΔΙΑ, .. ΟΥΤΕ ΚΟΥΦΑ ΛΟΓΙΑ, … / Marta Laura

Marta Laura

Marta Laura

ΟΥΤΕ ΑΔΕΙΑ ΚΑΡΔΙΑ, .. ΟΥΤΕ ΚΟΥΦΑ ΛΟΓΙΑ, …

Δεν λυπάμαι τίποτα, ..
δεν ήταν ακόμη καλοκαίρι,
με δαγκώματα γλυκά με φίλησες στο στόμα,
αποτυπώθηκε βαθιά πάνω του,
το κόκκινο των χειλιών σου,
τα χέρια μου εκείνη τη βραδιά,
ήταν γενναιόδωρα, ..
φτιαγμένα από μέλι, ..
δεν λυπάμαι τίποτα, ..
δεν ήταν ούτε καν άνοιξη, ..
μήτε καλοκαίρι, ..

Ωστόσο, ..
οι ατέλειωτες φράσεις σου,
πέφταν επάνω μου,
όλες μαζί, .. μέσα σε μια νύχτα, ..

Εγώ δεν άφησα τα ίχνη μου πάνω στο μαξιλάρι,
ούτε το αίμα της καρδιάς,
δάκρυσε για σένα,
εσύ με δάγκωσες,
με φίλησες, ..
το πρόσωπο σου έγραψε, ..
μόνο του ιστορία, ..

Μου έμεινε ακόμη η μυρωδιά,
της γλυκιάς ματιάς σου,
δακτυλογραφημένο τ΄όνειρό μου,
στα στήθη σου επάνω,
θέλει να το αγγίζει θελκτικά, ..
επίμονα, .. και νοερά ..
ολάκερος στρατός πιθήκων,
ερωτικών τσαρλατάνων, ..

Τίποτα δεν μ’ είχει αγγίξει τόσο πολύ,
τόσο βαθειά, ..
όσο εκείνη τη βραδιά,
η νυχτερινή συντροφιά σου, ..

(c) Yannis Koukakis
Φωτογραφία © Marta Laura

————

MARTA LAURA

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Σχολιάστε

