ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ / Andreas Heumann

Frau in Rot

Frau in Rot

ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ

Μέσα μου, ..
το παιδί που έχω μέσα μου,
μου λέει, .. !

Αν ήμουν βασιλιάς,
θα ΄θελα να δώσω ολάκερη την αυτοκρατορία μου,
το παλάτι μου, ..
το σκήπτρο μου, ..
τους ανθρώπους μου γονατιστούς, ..
το χρυσαφένιο μου στέμμα, ..
όλο μου τον πλούτο, ..
τα σμαράγδια μου, ..
τα ρουμπίνια μου, ..
τα διαμάντια μου,..
όλους τους θησαυρούς μου, ..
τους στόλους μου που οι θάλασσες είναι μικρές να τους χωρέσουν, ..
για μια ματιά σου, .. !
ένα φλογερό σου βλέμμα, .. !

Αν ήμουν θεός,
θα σου χάριζα τη γη, ..
τα σύννεφα και τον αγέρα,
τα κύματα της θάλασσας,
τους γλυκούς αγγέλους,
τους δαίμονες που προσκυνάνε τον αιώνιο νόμο μου,
το απέραντο βαθύ χάος,
μήτρα του τυχαίου,
γέννηση των ορατών τε πάντων και αοράτων,
τη γλυκιά αιωνιότητα, ..

Θα άδειαζα το σύμπαν,
τους μακρινούς γαλαξίες, ..
να χωρέσουν τ’ αστέρια της αγάπης μου για σένα,
για ένα φιλί σου μόνο, .. !

Αν ήμουν η σκιά σου,
θα ήμουν πάντα δίπλα σου,
θα τρύπωνα στα όνειρα,
θα σου κεντούσα ποιήματα,
θα κοιμόμουν μαζί σου,
να μην τρομάζεις στα σκοτάδια,
θα φύτευα στο δρόμο σου,
λουλούδια μαργαριταρένια,
από τον κήπο της καρδιάς μου,
να μυρίζεις την παρουσία μου,
και σαν αντάλλαγμα, ..
θα ΄θελα να ΄χα, ..
μια ζεστή αγκαλιά σου μόνο, .. !

Αν ήμουν νύχτα,
θα γέμιζα με τραγούδια,
τους χτύπους της καρδιάς σου,
ν’ άγγιζα μέχρι το πρωί τα γυμνά σου στήθη,
ν’ άκουγα την καρδιά σου,
να μη χτυπάει μοναχή, ..
κι’ όλα αυτά, .. να τα γευόμουνα,
με σένα γλυκιά καρδιά μου,
σε μια νύχτα, .. μόνο, .. !

(c) Yannis Koukakis

—————–

Andreas Heumann

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Ο Αndreas Heumann, γεννήθηκε στο Μόναχο της Γερμανίας και μεγάλωσε στην Ελβετία. Στη Βέρνη σπούδασε τυπογραφία. Εμεινε εκεί για τέσσερα χρόνια. Η εμπειρία του αυτή του έδωσε γνώσεις για τα χρώματα που ήταν ανεκτίμητες για το μεταγενέστερo του έργο καθώς και τη ζωγραφική του. Παρά το γεγονός ότι πάντα ήθελε να ζωγραφίζει και ήθελε να πάει στη Φλωρεντία να σπουδάσει εν τούτοις η μοίρα του τον οδήγησε στο Λονδίνο, Παρίσι και Νέα Υόρκη.

Οι φωτογράφοι όπως οι Stieglitz, Avedon, Kertesz, Weston, Steichen and Cartier Bresson επηρέασαν τα πρώτα του έργα. Στο Λονδίνο, άρχισε να κάνει ρεπορτάζ και φωτογραφία μόδας για τα περιοδικά όπως το Stern, Vogue, Τwen, Harpers και πολλά άλλα.

Τότε εντοπίστηκε το ταλέντο του από τη διαφημιστική βιομηχανία συμμετέχοντας σε πάνω από χίλιες διακόσιες διαφημιστικές εκστρατείες, σε διεθνές επίπεδο. Η διαφήμιση ανακάλυψε το ταλέντο του και αυτό τον βοήθησε να αποκτήσει όνομα σ’αυτό το χώρο παράγοντας φωτογραφίες με καλλιτεχνικό ύφος και κερδίζοντας πάνω από εκατό βραβεία.

Παρά το πολυάσχολο πρόγραμμά του, ο Andreas Heumann συνέχισε να παράγει ένα τεράστιο έργο προσωπικής εργασίας. Οι φωτογραφίες του έχουν εκτυπωθεί σε πολλές συλλογές στα μουσεία Victoria & Albert Museum, στο μουσείο της Kodak φωτογραφίας στο Rochester ΗΠΑ, καθώς και σε πολλές ιδιωτικές συλλογές.

Κάθε φωτογραφία του είναι ένα μοναδικό έργο που τονίζει την καλλιτεχνική πλευρά της φωτογραφίας. Οπως δηλωσε ο Heumann κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης «Μια κακή φωτογραφία θα είναι πάντα μια κακή φωτογραφία, .. καμία τεχνική δεν μπορεί να την σώσει ή να την βελτιώσει. Δεν είναι το στυλ ή η τεχνική που κάνει την φωτογραφία λλά η σκέψη και η εμπειρία του φωτογραφου, οι αισθήσεις του οι οποίες μεταφράζονται στη φωτογραφία».

Andreas Heumann

————-

————-

Σχολιάστε

