ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ, .. ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ..

Venise Eclatante

Venise Eclatante

ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ, .. ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ

Μερικές φορές, .. δύο άνθρωποι έχουν την εντύπωση,
ό,τι ξαναβρίσκονται μαζί στο δρόμο της ζωής,
σαν να ήταν προσωρινά χωρισμένοι, ..
σαν ν΄ανάμενε ο ένας τον ερχομό του άλλου, ..
μέσα σε μια γλυκιά αναμονή,
στα σύνορα της υπομονής,
στον γαλαξία της αντοχής, ..

Σώμα με σώμα, .. ενωμένοι οι δυο τους
πιασμένοι χέρι-χέρι,
η αγάπη τους κυλιέται στην ερωτικά καυτή άμμο,
γεμίζοντας τις ενωμένες αδελφές ψυχές τους,
κι΄ο ήλιος ακτινοβολεί τις ζεστές ηλιαχτίδες του,
στο κορμί της βαθειάς επιθυμίας, ..

Ανάπνευσε κορμί φιλήδονο,
ανάπνευσε την ουσία μου,
το όλο μου, .. το Είναι μου,
τη ζωή που γεννήθηκε,
μέσα από το ίδιο μοναδικό φως που σε γέννησε,
στους άπειρους χώρους όπου πεθαίνουν αργά οι σιωπές,
όπου ξεπηδά από την άβυσσο,
σαν λυτρωτικός σύνδεσμος εξιλέωσης,
..η Αγάπη, ..

Ζω γιατί ζεις μέσα μου,
φώλιασες στην καρδιά μου,
στο πιο βαθύ Είναι μου,
σαν ένα κερί,
που φωτίζει το σκοτάδι του μυαλού μου, ..
χωρίς λόγια, ..

Για να καταλάβεις, .. απλά, .. αυτή την όμορφη προσευχή,
ιδού ο σύνδεσμος,
που δεν μπορεί να μας διχάσει,
να μας κόψει στα δύο,
να, .. εδώ στα δύο μας χέρια,
ενωμένοι, .. μαζί,
δεν μπορούμε να χωριστούμε,
μπροστά σε οποιαδήποτε ματαιότητα,
που έρχεται απ’ έξω, ..

Δυο πνεύματα, .. δύο ψυχές, ..
που ανήκουν στο εαυτό τους,
είμαι το Άλφα και το Ωμέγα, ..
είμαι Εσύ,.. είσαι Εγώ, ..

Ένας ψίθυρος, ..
μια ανάσα, ..
ένας άνεμος, ..
μια ματιά, ..
ένα φύλλο, ..
ένα πουλί, ..
μπορώ να πάρω πολλές υποστάσεις,
να νοιώσεις την αναγέννηση μέσα σου, ..

Η ψυχή σου είναι δική μου,
η σκέψη σου συνέχεια στο μυαλό μου ταξιδεύει,
η μεγαλύτερη απόδειξη,
όταν η νύχτα έρχεται και με το πέπλο της μας τυλίγει,
θαυμάζουμε την αγάπη μας,
που έχουμε λατρέψει, ..

Σώμα με σώμα, .. μια συμφωνία αρμονίας,
η θεϊκή μας αγάπη, .. μας δίνει ευφορία,
μας ενώνει στο άπειρο,
σ’αυτόν τον γαλαξία όπου το κέντρο του,
είμαστε μόνο Εμείς, ..

Είσαι εκεί,..
Αγάπη ζεις μέσα σου,
για σένα και για μένα,
Αγάπη υπάρχει γύρω μας,
μέχρι τον θάνατο μας, ..

© 2013 – Yannis Koukakis – All Rights Reserved

Εσύ κι'εγώ, .. μαζί ενωμένοι

Εσύ κι’εγώ, .. μαζί ενωμένοι

————–

One thought on “ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ, .. ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ..

Σχολιάστε

