ΕΙΜΑΙ, .. ΕΔΩ, .. ΓΙΑ ΣΕΝΑ / Iaia Gagliani

Iaia Gagliani

Iaia Gagliani

ΕΙΜΑΙ, .. ΕΔΩ, .. ΓΙΑ ΣΕΝΑ

Θα ξαναπερπατήσω στο δρόμο του κόσμου,
στο μονοπάτι της αλήθειας,
θα πάω εκεί, .. όπου είμαι ξένος,
στη μοναξιά του αόρατου πλήθους,
εκεί όπου δεν υπάρχει αμαρτία,
ντροπή, .. ιεροσυλία, ..
μόνο ελευθερία, ..
περιέργεια για γνώση, ..
σοφία, .. για ό,τι αγαπάμε, …

Εδώ θα ριζώσω, ..
να σμίξει η γη με τη σάρκα μου,
δένδρα να γίνουν τα κόκαλα μου,
να ξεχάσω την πίκρα των γραμμάτων,
να εξυμνήσω το μοναδικό βασιλιά του κόσμου,
τον υπέροχο τον ήλιο,
να επαινέσω τους υπέροχους μηρούς των γυναικών,
που υπομονετικά μετρούν τα βήματα,
στο χώρο της αγάπης,
να εκπλαγώ με θαύματα,
στο κόσμο που έχασε την όραση, ..
στα μάτια της αλήθειας, ..
από βαθιά δαγκώματα,
τραύματα των καιρών μας, ..

Θα παραμείνω εδώ, ..
αγκυροβολημένος, ..
βαθιά μέσα στη σάρκα τους, …
εσένα να κοιτάω, ..

© Yannis Koukakis

Φωτογραφία © Iaia Gagliani

————-

IAIA GAGLIANI

Website : http://www.iaiagagliani.com

Iaia Gagliani

Iaia Gagliani

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

————-

IAIA GAGLIANI

————-

IAIA GAGLIANI

Σχολιάστε

