ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ

Francois Fressinier

ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ

Ακούω τον ήχο της θάλασσας αγαπημένε μου,
με καλεί να’ρθω κοντά σου,
πάνω στα χρυσά κύματα να περπατήσω,
να’ρθω να σε συναντήσω, ..
ταξίδι μακρινό να κάνω μαζί σου,
σ’αυτό το πλοίο της αγάπης,
που το οδηγούν οι άνεμοι του θεού Ζέφυρου, ..
Έχω στερέψει,.. διψάω από τις απουσίες σου,
η αγάπη μας, .. οι σιωπές μας, ..
στα χείλη μου η γεύση μύρου,
βάλσαμο ψυχής,
άρωμα που ανατριχιάζει,
κι’υποκλίνεται μπροστά στις επιθυμίες μου, .. Τα μαλλιά μου μυρίζουν γλυκό μέλι,
νέκταρ θεών, .. αιώνια δύναμη, ..
το βραδινό αεράκι ψιθυρίζει τις υποσχέσεις του,
κι’η καρδιά μου μεθάει από χαρά!

Γύρνα πίσω, .. Ω, .. πρίγκιπα της νύχτας μου,
να καθησυχάσεις,.. να ημερέψεις,
να γαληνέψεις, .. τα βάσανα της τρέλας μου, ..

Γύρνα πίσω, ..
έτοιμος να μου χαρίσεις την δύναμη της αγάπης σου,
και τα κορμιά μας ιδρωμένα να μην κουραστούν ποτέ, ..

Νιώθω τη δροσιά της βραδιάς στο πρόσωπό μου,
το βλέμμα μου σαρώνει την ίσαλο γραμμή,
εκεί το μακρινό τοπίο του ορίζοντα, ..

Κανένα καράβι δεν θα φανεί μέχρι την αυγή,
η καρδιά αιμορραγεί,
να περιμένει πάλι και πάλι, ..
ένα αιώνιο χορό αβάστακτης αναμονής, ..

Μόλις έρθεις, ..
θα πιούμε από το δισκοπότηρο της αγάπης μας,
είσαι η αρχή και το τέλος της ζωής μου, ..

Η Αφροδίτη θα σε προστατεύσει σ’όλες τις θάλασσες,
να γυρίσεις πίσω σε μένα,
πιo δυνατός, .. πιότερο ζεστός,
κι’από το χθες, .. μόνο για μένα !

Σε περιμένω, .. όμορφη, .. ντυμένη σαν θεά,
πεθαίνοντας για τον εραστή της, ..

Η αγαλλίαση του γυρισμού σου,
με δίνει δύναμη να τυλίξω τον άνεμο,
να τον φωνάξω, .. να του πω, ..
ότι σ’αγαπώ, .. μ’όλη τη δύναμη μου, ..

Γύρνα πίσω, ..
ιερός δεσμός,
ο χτύπος της καρδιάς μου, ..

Γύρνα στις νύχτες μου,
γύρνα στις μέρες μου,
να μην ξαναγνωρίσω,
τον πόνο της απουσίας σου,
την έλλειψη σου,
να μην σε ξεχάσω,
να σ’αγαπάω, ..

© 2013 – Yannis Koukakis – All Rights Reserved

One thought on “ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ

Σχολιάστε

