ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ..

Για σένα, ..

Για σένα, ..

Για σένα, ..

Κάθε πρωί που ξυπνώ θέλω να βλέπω το μεγαλείο σου,
ν’αγκαλιάζω τον ήλιο,
ν’ακούω τα πουλάκια να κελαηδάνε,
να μυρίζω τα λουλούδια του κάμπου,
να βρέχω τα πόδια μου στην αλμύρα της θάλασσας,
να χαιρετώ τους ανθρώπους,
να φιλώ τα μικρά παιδιά,
να γεύομαι ένα πιάτο νόστιμο ζεστό φαγητό,
να χαίρομαι με τις απλές χαρές,
να δημιουργώ και να το μοιράζομαι,
ν’αγαπώ τον κόσμο όλο,
να λατρεύω τους φίλους μου,
να μην νοιώθω κακία, μίσος για κανέναν,
να αισθάνομαι σαν ένα κομμάτι από την αιωνιότητα,
να παίρνω στη αγκαλιά μου το φεγγάρι και τ’αστέρια,
να ξέρω ό,τι κάπου υπάρχει ένα καντηλάκι για μένα αναμμένο,
ένας άνθρωπος μ’ανθρωπιά πάνω σ’αυτή τη γή που μ’αγαπά και με σκέφτεται,
να βλέπω με τα μάτια της ψυχής μου όλα τα θαύματα του κόσμου,
να ζω μέσα στο θαύμα σου ζωή, .. σαν ένα μικρό θαύμα,
να το λέω και να το νοιώθω,
να είμαι άνθρωπος και να το εννοώ,
να περπατώ με το κεφάλι ψηλά,
να σκορπώ παντού δύναμη, .. αγάπη κι’ελπίδα, ..

Πόσο θα’θελα ζωή να με ξανάφτιαχνες από την αρχή έτσι,
να ξυπνούσα ένα πρωί αλλαγμένος,
να σ’αγκάλιαζα, .. να έκλαιγα στη αγκαλιά σου με καυτά δάκρυα,
γι’αυτά που έχανα τόσο καιρό,
γι’αυτά που δεν μπόρεσα να ζήσω,..

Ζωή πόσο θα’θελα να ‘μουνα υπηρέτης της ομορφιάς σου,
να σε δοξολογώ πρωί, … μεσημέρι, .. βράδυ,
ν’αγαπώ μόνο εσένα και τίποτα άλλο,
να σκορπίζω την αγάπη μας στον κόσμο όλο.

Σαν τον αητό να πετώ ψηλά,
να βλέπω τα ξανθιά στάχυα να κυματίζουν,
τα πουλιά να πετούν,
οι αγάπες να ξεδιψάνε στην πηγή του έρωτα,..

Στους ερωτευμένους δροσοσταλίδα να’μαι στα χείλη τους,
να γεύομαι τον έρωτα τους,
να’μαι παντού όπως κι’εσύ και μέσα σε όλα,
να σ’αγαπώ, .. να μ’αγαπάς, ..

Κι’ όταν με μεθύσεις από αγάπη κι’έρωτα,
να με πας εκεί μακρυά σ’εκείνο το καντηλάκι το αναμμένο,
σ’εκείνον τον άνθρωπο που προσεύχεται για μένα,
σ’εκείνους τους ανθρώπους που με στείλαν γράμματα αλήθειας,
στους δικούς μου που τόσο αγαπώ, ..

Ζωή θέλω κι’εγώ να γίνω ένα μαζί σου,
με τη σειρά μου να γίνω άνθρωπος γι’άλλους που σ’ έχουν ανάγκη, ..
να τους στέλνω την στοργή, .. την αγάπη μου, .. να τους φροντίζω, …

Ν‘αγαπήσω και ν’αγαπιέμαι, ..
τότε μόνο θα πω ό,τι σ’έζησα, .. Αγάπη μου, .. Ζωή μου, ..

© Yannis Koukakis

———-

Αγγελική Ιονάτος  – Τ’ αγιόκλημα
Μουσική και ερμηνεία – Αγγελική Ιονάτου
Ποίηση –  Κωστής Παλαμάς

Δίσκος –  Eros Y Muerte
2007


Τ’ ΑΓΙΟΚΛΗΜΑ

Νάμουν τ’ αγιόκλημα που απ’ την αυλή σου
ψηλά ‘ς τον τοίχο σου σκαλώνει, ανθεί,
που με τη δρόσο σου, με την πνοή σου
πάντα δροσίζεται και πάντα ζη.

Στο παραθύρι σου να ‘ρθω να στήσω
κλωνάρια πράσινα για ν’ ακουμπάς,
στρώμα, προσκέφαλο να σου χαρίσω,
να γέρνης ήσυχα, να μ’ αγαπάς.

Ν‘ ανακατώνουνται, να γίνουντ’ ένα,
να κουβεντιάζουνε αδελφικά
τα λουλουδάκια μου τα μυρωμένα
με τα μαλλάκια σου τα καστανά.

Να λούζω αδιάκοπα τα όνειρά σου
με των ανθών μου τη μυρουδιά,
κι εσύ τους κλώνους μου με τη δροσιά σου.
Εγώ δουλεύτρα σου κι εσύ κυρά.

Και ‘ς το καλότυχο παράθυρό σου
όποιος το ταίρι μας τύχη να ιδή
να λέγη εμένανε δεντρί ‘δικό σου
‘δικό μου λούλουδο εσέ να ειπή.

Χωρίς εσένανε να μην ανθίζω,
χωρίς εμένανε να μη γελάς,
την ευτυχία μου να σου χαρίζω ,
την εμμορφάδα σου να μου σκορπάς.

———-

Πόπη Αστεριάδη – Απόψε για σένα, ..

Πόπη Αστεριάδη – Απόψε για σένα, ..

Στίχοι : Ντίνος Δημόπουλος
Μουσική : Νίκος Μαμαγκάκης
Πρώτη εκτέλεση : Πόπη Αστεριάδη (1968)
Σκηνοθεσία : Γιώργος Αρβανίτης

Ρίχνω μαχαίρι και βρίσκω στόχο
ντέρτι που το ‘χω ποιος να το ξέρει

Πιάνω λουλούδι κι ειν’ η καρδιά σου
αγόρι μου γεια σου, μπες στο τραγούδι

Απόψε για σένα θ’ ανάψω τ’ αστέρια
να πέσουν βροχή μες τα δυο σου τα χέρια
θα ανάψω για χάρη σου και το φεγγάρι
σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι
θα ανάψω για χάρη σου και το φεγγάρι
σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι

Βρίσκω κοχύλι στ’ ακροθαλάσσι
μ’ έχουν γελάσει τα δυο σου χείλη

Γίνηκε αύρα το ξεροβόρι
γεια σου αγόρι που σε ξανάβρα

Απόψε για σένα θ’ ανάψω τ’ αστέρια
να πέσουν βροχή μες τα δυο σου τα χέρια
θα ανάψω για χάρη σου και το φεγγάρι
σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι
θα κάψω για χάρη σου και το φεγγάρι

———-

Σχολιάστε

