ΞΕΤΥΛΙΓΜΑ, .. / Bogdan Panait

Bogdan Panait

Bogdan Panait

ΞΕΤΥΛΙΓΜΑ, ..

Όλα, .. μα τι λέω, .. τα πάντα, ..
μ’οδηγούν πίσω σε σένα,
τα λόγια μας, ..
τα λόγια σου με την ένταση τους διαπερνούν τον ήχο,
κάθε στιγμή της μέρας, ..
προσπάθησα ασυνείδητα να τα σπρώξω, ..
να τα σκεπάσω με μια κόλλα χαρτί, ..
μα πόσο αφελής είμαι, ..

Ονειρεύομαι, ..
μέρα νύχτα αυτά τα λόγια,
τα λόγια σου να χορεύουν συνέχεια,
το ταγκό της αγάπης μαζί μου, ..
προσπάθησα να τα τρομάξω, ..
να φύγουν .. να πετάξουν μακριά μου, ..
να μη τα δει ανθρώπου μάτι,
μήτε η χαρά του ήλιου,
αλλά μάταια, ..
είναι όλα εδώ μπροστά μου,
κάθονται και με κοιτάζουν,
γυμνά σαν την πρώτη μέρα, ..

Οι πρώτες μέρες μου, ..
γίνονται πολλές μόνο με τη μια,
με γεμίζουν συγκινήσεις,
που τόσο θέλω, .. τόσο ποθώ, ..
με μεταφέρουν στο κόσμο σου,
σ’αυτή την ακόρεστη,
μόνιμη ανάγκη μόνο για σένα, ..

Τα λόγια σου με σκλαβώνουν,
σε φυλακή ανάμεσα σε δυο κόσμους,
ανάμεσα στο χθες και το αύριο, ..
ανάμεσα στη μάταια ελπίδα και στην ανάγκη να ξεχάσω,
από τη μια η δημιουργία, .. ντυμένη μ’ έντονα χρώματα,
από την άλλη το χάος, .. κατάμαυρο με περιμένει, ..,

Ανάμεσα στα συναισθήματα και στις γεύσεις, ..
ξετυλίγεται, ..
ξετυλίγεται σιγά, ..
το απέραντο μου πάθος, ..
πάθος για ζωή, ..
πάθος για γλυκιά ανάσα, ..
πάθος μόνο για σένα, ..

© Yannis Koukakis

—————

Bogdan Panait

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

—————

Σχολιάστε

