ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΕΝΑ ΛΟΓΙΑ

Φύλακας άγγελος

Φύλακας άγγελος

Αφιερωμένο σε όσους πόνεσαν, .. αγάπησαν και θέλησαν να νικήσουν, ..

ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΕΝΑ ΛΟΓΙΑ

Στο κρεββάτι της φτώχιας μου μ’επισκέπτεται συχνά η αρρώστια μου,
ανάμεσα στη συνείδηση και στη ψυχική κατάσταση,
νιώθω το κάρμα της αγάπης,
τα σεντόνια μου μυρίζουν μαγευτικά δροσιά,
οξυγόνο θεϊκής λατρείας.

Στίβω τα δάκρυα μου,
μες στη απόχρωση των φόβων μου,
γονατίζω μπροστά στην ομορφιά του κόσμου,
αγγίζω με τον σταυρό στο χέρι,
το θαύμα αυτής της πλάσης,
Εσένα, ..

Τα όμορφα σου στήθη,
διώχνουν τους εφιάλτες της καρδιάς μου,
δίνουν ξύπνημα στη φύση μου,
να μ’απελευθερώσουν από τα δεσμά,
να δημιουργήσω,
μια πετρούλα του Θεού να δανειστώ,
να ξαναχτίσω κι’εγώ ο φτωχός το μικρό μου σύμπαν,
μόνο για σένα, ..

Ταξιδεύω με δανεικά,
χρόνο «κλεμμένο» από χέρια αγγέλων,
τα όνειρα μου να γίνουν πραγματικότητα,
τα σπασμένα μου φτερά,
να ράψω με τις επιθυμίες μου για νίκη, ..

Στον νυχτερινό έναστρο ουρανό της παιδικής μου ηλικίας,
να χώσω το φεγγάρι ενέχυρο,
στα σύνορα της φαντασίας,
να δραπετεύσω ελεύθερος,
στα σύννεφα αγάπης,
να ξαναγεννηθώ από την αρχή,
κι’από φάντασμα νυχτός,
να γίνω φως αγάπης, ..
κι όλα αυτά μόνο για σένα, ..

© Yannis Koukakis

—————-

Σχολιάστε

