ΣΚΙΕΣ & ΛΟΓΙΑ

Dusdin Condren

Dusdin Condren

ΣΚΙΕΣ & ΛΟΓΙΑ

Οσοι προσπάθησαν να μετρήσουν,
το ύψος του λόγου μου,
το βάθος της ματιάς μου,
δεν κέρδισαν τίποτα,
βρήκαν μια σκιά μόνο να τους κοιτάζει, ..

Οσοι προσπάθησαν να ανοίξουν,
την πόρτα της καρδιάς μου,
την φυλακή της σάρκας μου,
δεν τα κατάφεραν,
βρήκαν μια σκιά μόνο να τους κοιτάζει, ..

Οσοι θέλησαν να προδώσουν,
τον σταυρό της πίστης μου,
την αλήθεια της ζωής μου,
δεν το πέτυχαν,
το μετάνιωσαν, ..
βρήκαν μπροστά τους παρά μονάχα μια σκιά να τους κοιτάζει, ..
γιατί, ..
ο λόγος μου έχει ουσία,
η σκιά του, .. παρουσία, ..

© Yannis Koukakis

———-

Dusdin Condren

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

———-

Σχολιάστε

