ΚΑΠΟΤΕ, .. / Margaret Durow

Margaret Durow - Παπαρούνες

Margaret Durow – Παπαρούνες

Nα ζεις μέσα σ’ένα όνειρο, ..
όταν το πραγματοποιήσεις, ..αισθάνεσαι ευτυχία, ..

ΚΑΠΟΤΕ, ..

Κάποτε έψαχνα να σε βρω στα βάθη της αβύσσου,
στα όρια της μνήμης μου,
ανάμεσα στα μυθικά ερείπια και στη φαντασία,
ανάμεσα στο παρόν και στο παρελθόν,
ανάμεσα στους χάρτες και στα μαχαίρια, ..

Ήσουν πάντα εκεί, ..
πάντα με περίμενες, ..
σαν σκιά που ξεθωριάζει αργά, ..
μέρα με τη μέρα, ..
προέκταση του κύματος,
μιας απέραντης θάλασσας,
στην άμμο της ερήμου,
βασίλισσα στον νότο μου,
στη τρυφερή καρδιά μου.

Τώρα είσαι αυτή, .. μια μόνιμη ιδέα,
κατοικείς συνέχεια μέσα μου,
είσαι μια πόρτα ανοιχτή,
παράθυρο ορθάνοιχτα ανοιγμένο,
στο όμορφο το τίποτα,
στο απέραντο γαλάζιο,
κοιτάζεις μέσα μου προσεκτικά,
στα φύλλα της καρδιάς μου, ..

Τώρα όμως, .. ό,τι και να κάνεις,
ό,τι και να πεις,
όπου και να πας,
θα είσαι πάντα ΕΣΥ,
γιατί, ..
τώρα είσαι μόνο δικιά μου, ..

© Yannis Koukakis

———

Site web: Margaret Durow

Flickr : Photos Margaret Durow

———

Margaret Durow : Colours

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

———

Margaret Durow : Black & White

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

———

Σχολιάστε

