ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΡΔΙΑΣ

1010450_440276429420338_1143317047_n

ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΡΔΙΑΣ

Η καρδιά μου έγινε πεδίο μάχης,
ζει ατέλειωτες στιγμές πολέμου,
η μοίρα αντιμάχεται,
αντίπαλη με τον εαυτό της, ..!!
οι αγνές άμιλλες, .. έγιναν φιλοδοξίες,
οι ανταγωνισμοί αντί να πλέκουν στεφάνια δάφνινα,
ξεσκίζουν ωμά τη σάρκα τους, ..
εμποδίζουν ο ένας τον άλλον,
να σπείρει, .. την αγριελιά ειρήνης,
η νίκη του ενός,
σημαίνει την ήττα, ..
τον θάνατο του άλλου, ..

Ανακωχή, .. μμμμμ τι όμορφη ιδέα, ..!!
στη ησυχία μου την αφουγκράζομαι,
σπάνια στιγμή χάριτος,
στο κόκκινο εργοστάσιο παραγωγής,
ενέργειας αισθησιακής, .. συναισθηματικής ευτυχίας,
στιγμή αιώνια ανάμεσα σε δυο χτύπους της καρδιάς μου,
εκεί, .. όπου δεν υπάρχει ένταση, ..
δεν υπάρχει σύγκρουση, ..
βασιλεύει το απόλυτο κενό, ..
εκεί, .. όπου είναι μάταιη,
οποιαδήποτε αντίδραση για ελευθερία,
εκεί, .. στο απόλυτο Τίποτα, ..
εκεί, .. όπου όλα γυρίζουν ασταμάτητα,
χορεύουν γύρω από τον εαυτό τους,
γεννιέται η νέα ζωή,
εκεί όπου η δράση, .. η κίνηση, ..
η ενέργεια, .. το πάθος, .. όλα πεθαίνουν, ..
εκεί, .. το απόλυτο κενό,
τραγουδά το δικό του σκοπό,
να ξαναγεννηθεί, ..
να ξαναγαπήσει, ..
να σπάσει όλα τα δεσμά,
να μην ξαναδακρύσει, ..
εκεί, .. σε βλέπω να κάθεσαι όμορφη,
βασίλισσα της καρδιάς μου,
επιλογή μου μόνιμη,
παντοτινή ομορφιά μου, ..

© Yannis Koukakis

—————

Σχολιάστε

