ΙΣΩΣ, ..

The long walk - Sarah Ann Loreth

The long walk – Sarah Ann Loreth

ΙΣΩΣ, ..

Ίσως να ζω μόνος μου μαζί με τον τραυματισμό μου,
ίσως να’μαι μακριά σου,
ίσως να γράφω με το αίμα μου,
το πόσο σ’αγαπώ ακόμα,
μα μέσα από αυτό το πρόσωπο,
ζω μόνο για σένα, ..

Είναι αυτό, .. το δικό σου πρόσωπο,
κι’αυτά τα χέρια,
είναι τα δικά σου χέρια,
τόσο καθάρια,
τόσο αιθέρια σαν τα κύματα των άστρων,
τόσο διάφανα μες στους αφρούς της γαλάζιας θάλασσας,
και αυτό το αγνό σου σώμα,
με τις τόσο όμορφες καμπύλες του,
τόσο καθαρό και ξάστερο,
χωρίς ένα φιλί, .. ίσως, ..
αλλά ακόμη, ..
και αυτή η έλξη η ερωτική μες στο δωμάτιο σου,
όπου σε βλέπω να διαβάζεις γυμνόστηθη παρέα με τ’αστέρια,
αυτή η αστροφεγγιά επάνω στο τραπέζι,
αυτά τα ανοιχτά βιβλία που γράφουν την ιστορία μας,
στους τοίχους της καρδιάς σου,
και αυτό το ανοιχτό παράθυρο,
όπου η ομορφιά του προσώπου σου,
συντρίβει τη σκοτεινιά της νύχτας,
και αυτό το κρυστάλλινο νερό που ρέει ανάμεσα στα δάχτυλα σου,
χωρίς μνήμη, .. τέλος ή αρχή, ..
χωρίς σκέψη παρά μόνο αγάπη, ..

Ω, .. μα πόσο σ’αγαπώ,
η μοναξιά μου φωνάζει μέσα σ’αυτό το άδειο χαρτί,
όπως στο κάστρο,
η φωνή του πρίγκηπα στη κοιμωμένη πριγκίπισσα του, ..

Αν, ..
μπορούσες να ξυπνήσεις να δεις μέσα στα μάτια μου,
την ομορφιά σου μόνο, ..
Αν, ..
Πριγκίπισσα μου, ..
Αν, ..

Ω, .. και σ’αγαπώ ακόμα,
η μοναξιά μου σκίζει το φως,
φωνάζει στο μαύρο της νύχτας,
απλώνει μακριά τα χέρια της,
στο πέπλο της αγάπης,
ψηλαφώντας να βρει τα χέρια σου,
ν’αγγίξει το κορμί σου, ..

Δεν θέλω αυτό το ποίημα,
ούτε αυτό το ψέμα του ονειροπόλου Είναι μου,
να ζει συνέχεια μέσα μου,
αλλά, ..θέλω να ζω συνέχεια,
με την αφράδα των φιλήδονων χειλιών σου,
την φρεσκάδα του βλέμματος σου,
να μεθώ με το γλυκό κρασί της σκέψης σου,
το νέκταρ της ματιάς σου,
το χάδι της ανάσας σου,
αναπνοή, .. αγέρα μου, .. αγάπη μου ωραία, ..

© Yannis Koukakis

—————-

Sarah Ann Loreth

H Sarah Ann Loreth δεν τραβά φωτογραφίες. Τις δημιουργεί από σκηνές που βγάζει βαθιά μέσα από την ψυχή της. Η Sarah είναι μια φωτογράφος fine art από το New Hampshire, η οποία εξειδικεύτηκε στην αυτο-προσωπογραφία, στην εννοιολογική προσωπογραφία (conceptual) και στη μόδα. Στην δουλειά της προσπαθεί να μεταδώσει μια ήσυχη ακινησία των συναισθημάτων σε συνάρτηση με το φυσικό περιβάλλον. Από την χρήση του χρώματος δημιουργεί μια πραγματικότητα που βρίσκεται μόνο στη φαντασία της, αλλά είναι τόσο απίστευτα ανθρώπινη.

Ερευνά τη διαφορά ανάμεσα στο σκοτάδι και το φως, φοβάται να διερευνήσει τα θέματα που οι άλλοι μπορούν να τα βρουν ενοχλητικά. Μέσα από τον θάνατο, την καταστροφή, την αυτοκτονία, ή την εγκατάλειψη, η Sarah εξετάζει τη σκοτεινή πλευρά του ανθρώπινου πνεύματος. Με φωτογραφίες γεμάτες ιστορίες και συμβολισμούς βλέπει τη ζωή μέσα από το θάνατο που δεν πρέπει να φοβόμαστε. Η δουλειά της θυμίζει μια επικοινωνία με τον θεατή, μια αίσθηση της ενότητας της ανθρώπινης εμπειρίας και ένα μυστήριο που σ’αφήνει να αναρωτηθείς τι θα συμβεί στη συνέχεια.

—————-

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

—————-

Scorpions – Still Loving You

—————-

Σχολιάστε

