ΜΙΚΡΗ ΦΛΟΓΑ ΣΕ ΣΙΓΑΝΗ ΦΩΤΙΑ, ..

Jan Saudek

Jan Saudek

ΜΙΚΡΗ ΦΛΟΓΑ ΣΕ ΣΙΓΑΝΗ ΦΩΤΙΑ, ..

Πέθανα τόσες πολλές φορές, ..
μ’έναν παράξενο πόνο στο στήθος,
πέθανα χιλιάδες φορές, ..
στο σκοτεινό μου κρεβάτι,
πέθανα άλλες τόσες, .. και τόσες φορές,
από απελπισμένη αγάπη,
από τον φόβο να μη χάσω,
να μην γευθώ τα δεινά της απουσίας,
όπως ο ουρανός χάνει το φως του,
ανάμεσα στις κατεβασμένες κουρτίνες της σκέψης,
μέσα στο τρομερό, .. βασανιστικό άγχος,
να σου μιλήσω όπως την πρώτη φορά,
να τρέξω δίπλα σου,
κοντά σου,
μέσα σου,
όπως πριν, ..
να μπορέσω να σ ‘αγαπήσω τέλεια,
όπως την πρώτη φορά,
για πάντα, ..

Πέθανα τόσες πολλές φορές, ..
που αν ο πραγματικός θάνατος,
μια μέρα με βρει μονάχο μου στον δρόμο,
θα με βρει περιφρονημένο,
πονεμένο,
γιατί δεν μπόρεσα ποτέ,
να σου πω,
πόσο σ’αγαπώ στ’αλήθεια, ..

Η φωτιά που καίει μέσα μου για σένα,
δεν θα σβήσει ποτέ,
ακόμη κι αν πιώ όλες τις θάλασσες,
θα πρέπει το μυστικό σου μέσα μου να κρατήσω,
σ’ένα ποτάμι δάκρυα,
με πλοίο την αγάπη,
να διασχίσω την σύντομη ζωή μου,
μαθαίνοντας ό,τι ο άνεμος που φυσάει μέσα μου,
φυσάει, .. για να μάθω σιγά – σιγά,
αυτό το μυστήριο του σύμπαντος,
που λέγεται, .. Αγάπη, ..

© Yannis Koukakis

——————

Whiskey & Women – John Lee Hooker

——————

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

——————

Σχολιάστε

