ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ, ..

Lee Jeffries

Lee Jeffries

ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ, ..

Κοιτάζω συχνά την ώρα μου,
κυλάει αργά, .. γοργά, .. η σκέψη μου,
στο ρολόι της συμφοράς μου,
τρέχοντας επάνω στις βελόνες τις παιδικής μου ηλικίας, ..
να δω εάν έχω μεσάνυχτα,
να μην αλλάξει η ημέρα,
να δω εάν θυμηθώ το παιδικό μου χαμόγελο, ..
τον κόσμο που έφτιαχνα μικρός,
και ήτανε ωραίος, ..
εκεί, .. ξαφνικά, ..
εσένα συναντώ, ..
ποιήτρια, .. μούσα του πεπρωμένου, ..

Γράφουν λιτανείες τα δευτερόλεπτα στο ήρεμο παρόν μου,
τα πάντα λένε ό,τι χάθηκαν, ..
κι’ εμφανίζονται τα γηρατειά στο ραντεβού της μοίρας,
οι σιωπές μου μονομιάς, ..
τυλίγονται με ενδύματα μοναξιάς, ..
εικόνες του θανάτου, ..
τα τικ τακ της καρδιάς μου ακούγονται στο βάθος των δακρύων,
τα λεπτά της ώρας γοργά χύνονται στη άβυσσο της ψυχής μου,
μονόλογος γίνεται η ώρα μου,
πίστη για αθανασία ψυχής,
και λυτρωμό της σάρκας, ..
μοναδικές αλήθειες της καρδιάς,
που εσένα αναζητάνε, ..

Σαν σκυλί στο πάτωμα κυλιέμαι πέρα δώθε,
παίζω με τις φωτοσκιές που ΄χουν τα όνειρα μου,
με τα λευκά τους τα φτερά εσένα μόνο αγγίζω,
ελευθερία μου σ’ αγαπώ,
μ’όλη την δύναμη της ψυχής,
μόνο αυτό κραυγάζω,
και οι κραυγές μου στο βουνό,
νότες απόδρασης στο φως,
του ορίζοντα τραγούδι,
φέρνουν στα μάτια μου ίλιγγο όταν σε πλησιάζω,
γιατί ο άνθρωπος δεν είναι σκυλί,
τυφλά να υπακούει,
αλλά αντλεί μέσα από τα χέρια του,
όλη τη σοφία του κόσμου, ..

Μέσα στο δάσος όταν χάνομαι μαζί με τις φοβίες,
οδηγούμαι με την πυξίδα μου,
στους φωτεινούς αγγέλους,
στο βράχο της σιωπής μου,
φυτεύω κύματα,
που βγάζουν αφρούς συγνώμης, ..
με το ένστικτο της επιβίωσης,
ψάχνω να βρω ασφάλεια,
στην άστεγη μου χώρα,
να γράψω πάλι από την αρχή,
στην άσπρη την σελίδα,
να διορθώσω τα λάθη μου,
στο κείμενο της ζωής μου, ..

© Yannis Koukakis

—————–

That’s Life, .. by ULYSSE

—————–

Photos – Lee Jeffries

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

—————–

2 thoughts on “ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ, ..

Σχολιάστε

