ΤΟ ΦΙΔΙ

Το φίδι

Το φίδι

ΤΟ ΦΙΔΙ

Αυτό, …
αυτό είμαι πάντα ΕΓΩ, .. το φίδι, ..
αυτός ο ρόλος μου ανατέθηκε εδώ και αιώνες,
από την αρχή του κόσμου,
από την πρώτη σπορά των σπόρων, …

Θα πρέπει συνεχώς να βάζω σε δοκιμασία τους άλλους,
μεταφορικά,.. αλλά και στην κυριολεξία,
γιατί η δοκιμασία όταν γίνεται με αποτελεσματικό τρόπο,
δεν είναι κάτι το συνηθισμένο, .. και απλό, ..

Οι καλλίτερες εφευρέσεις μου,
οι πιο όμορφες μου ραδιουργίες,
η κριτική μου στο φως του φεγγαριού,
η ειρωνεία να περάσεις,
τη δεκάδα για δωδεκάδα,
στα μάτια όλου του κόσμου,
μόνο που οι Έλληνες λέγανε δέκα συν ένα ισούται με ένδεκα, ..

Εάν δεν καταλαβαίνετε,
άλλοι θα το καταλάβουν,
γιατί, ..
δεν μοιάζω πολύ με τον εαυτό μου,
δεν είμαι εγώ,
αυτό το βίτσιο μου αρέσει,
είναι αρετή μου να μην είμαι εγώ, ..
να λέω την αλήθεια, ..
έτσι τίθεται για σας,
η αληθινή δοκιμασία, ..

© Yannis Koukakis

Σχολιάστε

