Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ

main-photo

Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ

Δεν έχω πει ούτε το ναι,
δεν έχω πει ούτε το όχι, ..

Ο βορράς σε μένα,
δεν είναι παρά μια έμμονη ιδέα,
αμετάβλητη,
μια επιλογή ζωής,
μια σταθερή πορεία,
που είναι αδύνατο,
για κάθε ψυχή,
για κάθε σώμα,
που την έχει δει μέσα μου,
να μην ξεχάσει,
τις βίαιες εκλάμψεις των ήλιων μου,
τους διάφανους ουρανούς μου,
στολίδια της συνείδησης,
τη θλίψη της πονεμένης μάνας γης,
τις πιο ελεύθερες υποσχέσεις,
μετέωρες σαν σύννεφα ευτυχίας,
χωρίς ηθικά βαρίδια,
να κρέμονται στον λαιμό μου,
τις πιο τρελές νύχτες μου,
του έρωτα μου για σένα.

© Yannis Koukakis

———————

Ας αγαπήσουμε την ζωή και ό,τι καλό μας φέρνει. Ετσι η καρδιά μας θα μας υπηρετεί ευχάριστα και σωστά μέχρι τα βαθειά γηρατειά μας. Αυτό το πολύτιμο όργανο του σώματος μας, ας το τροφοδοτούμε συνέχεια με χαρές κι’αγάπες.

resurfacing600_902———————

Η πυξίδα της καρδιάς δείχνει πάντα την σωστή διεύθυνση μόνο στην ειλικρίνεια και στη αλήθεια.

1453353_535408206555814_717783601_n———————

H τελειότητα ανασαίνει και βρίσκει την ισορροποία της πάντα μέσα στις καρδιές μας.

Ravshaniya-5———————

Σχολιάστε

