ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΧΑΔΙ, ..

Το χαμένο χάδι

Το χαμένο χάδι

ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΧΑΔΙ, ..

Ένα χάδι γλυκό, .. τρυφερό, .. διάφανο, ..
γλιστράει μέσα από τα δάχτυλα μου,
φεύγει από τα χέρια μου,
μοναχούλικο, .. τοσοδούλικο, ..
χωρίς στόχο και σκοπό, ..
περιφέρεται μονάχο του,
στους τέσσερεις ανέμους,
αυτό το χαμένο χάδι ζητιανεύει μια αγάπη,
ποιος θα το δει, ..
ποιος θα το αισθανθεί, ..
ποιος θα μπορέσει να τ’ αγγίξει, .. ;

Θα μπορούσα πριν φύγεις,
να σ’αγαπήσω στο άπειρο,
θα μπορούσα να ήμουν ο θεός,
ο πρώτος που θα άγγιζε τα χείλη σου,
μα, .. κανείς δεν έρχεται,
κανείς δεν άκουσε το κάλεσμα μου,
τα μοναχικά μονοπάτια της καρδιάς μου,
ερημικά ανθίζουν,
το χαμένο χαδάκι,
στροβιλίζει,
χάνεται στην αγκαλιά του απέραντου γαλάζιου,..

Αν κάποιος σε φιλήσει αυτή τη νύχτα,
αν κάποιος ταξιδέψει μες στα μάτια σου,
αν τα κλαδιά θα υποκλιθούν μπροστά στο άρωμα σου,
αν ένα χέρι αόρατο αγγίξει απαλά το δικό σου,
μην φύγεις, ..
μην τρέξεις, ..
μην τρομάξεις, ..
πάρε αγκαλιά το δικό μου χάδι, ..

Αν δεν δεις αυτό το χέρι,
ούτε το στόμα που σε φίλησε,
αν ο αγέρας υφάνει την ψευδαίσθηση,
ό,τι είσαι παντοτινά μαζί μου,
κοίτα τον ουρανό,
στα άσπρα σύννεφα θα με δεις να ταξιδεύω,
μέσα στα μάτια σου να σε κοιτάζω με αγάπη,
θα μ’ αναγνωρίσεις, ..
γιατί φοράω στα χείλη μου,
ένα σου φιλί,
το διάφανο σου χάδι, ..

© Yannis Koukakis

Les Roses

Les Roses

——————————-

Σχολιάστε

