ΑΓΚΑΛΙΑ, ..

1458493_533226536791993_2131450527_n

ΑΓΚΑΛΙΑ, ..

Όλα τα φώτα έσβησαν,
σε απόσταση ανάσας,
σκυφτά περπατούν στη μνήμη μου,
επάνω στο κορμί σου, ..

Της μνήμης τα τραγούδια μου,
υπάκουα, .. μα σύντομα,
μου λένε την Αλήθεια.

Τα μάτια μου καρφώνονται,
στο πέρασμα της μέρας,
χωρίς να περιμένουν τίποτα,
ούτε το άγγιγμα του αγέρα.

Αυτό το σύντομο μήνυμα,
που βγαίνει από τα στήθη μου,
γραμμένο με φωτιά θυμού,
έλλειψη αγκαλιάς, .. χαδιού, ..
αναζητά μια αγκαλιά,
να ζωγραφίζει με χρώματα,
αέναο πίνακα τελειότητας,
συμπληρώνοντας τον ημιτελή,
αγώνα για αγάπη, ..

© Yannis Koukakis

Σχολιάστε

