ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ, ..

1476193_537171006397546_382171955_n

ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ, ..

Ψάχνω γι’αυτή την ιδέα,
την μοναδικά αμετάβλητη, ..
να’ναι σταθερή, ..
γύρω από τον εαυτό μου, ..

Θα πρέπει να φοράει κοστούμι το όνειρο μου,
να είναι από μόνη της,
μια οντότητα,
μια ραχοκοκαλιά σπονδυλικής στήλης,
ένα σύστημα λέξεων, ..
αισθήσεων, ..
παραισθήσεων, ..
μια μυθολογία ραμμένη στα μέτρα των ανθρώπων, ..

Θα πρέπει να είναι σύμβολο της ύπαρξης,
δημιούργημα της σκέψης μου,
πλάσμα των ονείρων μου,
φτιαγμένη από πηλό και ουρανό,
να έχει την γεύση του πρωινού ξυπνήματος,
να μπορεί να περάσει την ενέργεια,
στις φλέβες, ..
στο κορμί μου, ..

Θα πρέπει να’ναι ιδιαίτερη,
παράφρονα τρελή,
να κρατάει παρέα την συνείδηση,
να΄ναι εξαιρετικά γυμνή,
ευχάριστα μοναδική,
πανέμορφη μπροστά στην αιώνια αλήθεια.

© Yannis Koukakis

Σχολιάστε

