ΟΙ ΗΛΙΟΙ ΜΟΥ, ..

1394473_529222130525767_1257603015_n

ΟΙ ΗΛΙΟΙ ΜΟΥ, ..

Θυμάσαι, ..
τότε δεν έβρεχε, ..
οι ήλιοι μου,
στο απέραντο γαλάζιο του ουρανού και της θαλάσσης,
σκίζανε την αυγή στα δύο,
τους έβλεπα παντού,
λαμπύριζαν στα βλέφαρα μου,
τους θωρούσα εκτυφλωτικά ,
μου διηγόταν ιστορίες αγάπης,
κρυμμένες λέξεις, … μυστικές, ..
και το πρωί, ..
μας έβρισκε σφιχταγκαλιασμένους, ..
σκεπασμένους με λευκά όμορφα σεντόνια,
παράξενα φαινόμενα,
που μόνο ο έρωτας κέντισε, ..
για σένα και για μένα, ..
κι όταν το ρήμα σ’αγαπώ στον θρόνο μου ήρθε να καθήσει,
τότε αισθάνθηκα ελεύθερος,
στάθηκα όρθιος,
μπροστά στη μοίρα μου,
βρήκα τον εαυτό μου,
ονειροπόλο κατακτητή
γλυκό και τρυφερό ιππότη,
μόνο εσένα με θαυμασμό,
στα μάτια να κοιτάει, ..

© Yannis Koukakis

Σχολιάστε

