ΠΟΤΕ, .. ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ, ..

never without my memories

never without my memories

LOVER UNDERCOVER

—————-

ΠΟΤΕ, .. ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ, ..

Ανάμεσα στον κόσμο και σε μένα, .. η άβυσσος, ..
όλα είναι δικά της, .. τίποτα δεν συγχωρεί, ..
ούτε τα ξυπόλητα πόδια που τρέχουν επάνω στις πέτρες,
ούτε τα ματωμένα χέρια που αγκάλιασαν αγκάθια,
ούτε τα κουρελιασμένα κορμιά που πέθαναν από πείνα,
ούτε τα βασανισμένα μάτια, .. που έκλαψαν γι’αλήθεια, ..
τίποτα δεν συγχωρεί, .. τίποτα, ..

Είπα το ΝΑΙ όταν έπρεπε να πω το ΌΧΙ,
μπορείτε να μαντέψετε τι συνέχεια, ..
έχει η ιστορία, …

Αν δεν σε είχα γνώρισει,
δεν θα τολμούσα να σ’αγγίξω,
να ‘ρθω κοντά σου να ξεκουραστώ,
να σηκώσω τα μάτια μου επάνω σου,
γιατί ανάμεσα στους δυο μας,
δεν λείπουν και πολλά, ..
μόνο κάτι αιώνες, …

Υπομονετικά μέρα με τη μέρα,
καλύψα το κενό,
ανάμεσα στον κόσμο και σε σένα,
θυμήθηκα την ανάσα σου επάνω στο κορμί μου,
τους ώμους σου, .. δίπλα στους δικούς μου,
τα χέρια σου μαζί με τα δικά μου.

Δεν ξέχασα, ..
και η άβυσσος έσβησε με μιας,
και ήρθες ξανά κοντά μου, ..

© Yannis Koukakis

——————

 

Σχολιάστε

