ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΜΕΛΑΝΙ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ

Το μαύρο μελάνι της σιωπής

ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΜΕΛΑΝΙ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ

Μου είπες να σωπάσω, ..
μα τόσο μελάνι που έχω καταπιεί,
βυθίζομαι μέσα του,
ελκύομαι από την απλότητα του,
γοητεύομαι από την ευαισθησία του,
γλιστράω απαλά μέσα στη Αλήθεια του,
κι΄αφήνω τις σκέψεις να με γλυκοσυνοδεύουν, ..

Παραμένω σιωπηλός με τον εαυτό μου,
για τα γνωστά που τα καταλαβαίνουν ούλοι,
για το άγνωστο που μας ελευθερώνει, ..

Σιωπή από την μια, ..
μαύρη μελάνη από την άλλη, ..
δυο ιδέες πραγματικές, ..
γράφουν την ίδια ιστορία,
δυο ιδέες φυλακές, ..
χωρίς κάγκελα, .. παράθυρα και πόρτες,
η καλλίτερα, ..
φυλακή η μια, ..
δηλητήριο που απορροφά τα πάντα η άλλη, ..

Οι δυο, .. μαζί, ..
τρομερές παγίδες,
ρίζες ατελείωτες, ..
ψευδαίσθησης οπτασία,
που αποκλίνουν την ζωή,
απομονώνουν την δυαδικότητα της ύπαρξης,
γιατί μόνο αυτές υπάρχουν, ..

Ανάμεσα στο τίποτα της σιωπής,
και στο απόλυτο μηδέν του μελανιού,
η εξακολουθώ να είμαι θύμα,
η βιαστής εκκωφαντικός να’ρθω να σε μαγέψω,
να λυτρωθείς από το τίποτα,
να γίνεις μαζί μου ΈΝΑ, ..

© Yannis Koukakis

Σχολιάστε

