Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

Motorcycle Pin-Up

Motorcycle Pin-Up

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

Η Ερωμένη μου, ..
μια όμορφη λιονταρίνα,
πάντα νέα, ..
αδιάβατη, ..
παρθένα, ..
ελίσσει το φιδίσιο κορμί της,
και η απόσταση χάνεται επάνω στις καμπύλες,
τα λευκοσέντονα σκίζονται στα δύο,
μες στο λεπτό ηδονικό κονιορτό αμμόσκονης,
στον ίλιγγο της ταχύτητας της, ..

Στο φως της ανατολής,
συνεχίζει να λικνίζεται μονάχη της,
γυμνόστηθη να στάζει όλο μέλι,
στη κάθε στροφή εξαφανίζει στη γυμνή γη,
τις αργές κινήσεις του σώματος της, ..

Ω θεέ μου, ..
fucking, .. rocking, ..
όπου και να πάω με τέτοια ομορφιά,
εκείνη χτυπάει φλέβα,
ελίσσεται, ..
είναι πάντα μπροστά μου,
μπαίνω μέσα της με πάθος, ..
με αγωνία,
αγκομαχώντας, ..
να δω στην άλλη άκρη,
τη γλυκιά ματιά της, ..

Έρχεται από μακριά,
κανείς δεν ξεύρει από που,
καβάλα επάνω στη ασημένια ζώνη,
φορώντας χρώματα τιγρέσας,
στις αλλαγές ταχύτητας,
χαλαρά την ανεβαίνω,
και μέσα στου χρόνου τα δευτερόλεπτα,
φιλάει σαν χάδι του αγέρα,
φιλήδονα τα κόκκινα μου χείλη,
μμμ, .. αίσθηση, .. ίλιγγος, ..
μαζί της ο έρωτας γίνεται ένα ζεστό καμίνι, …

Στο δρόμο της ζωής μου,
υπάρχει μόνο αυτή,
αυτή που με φροντίζει,
χαϊδεύοντας γλυκά τα πόδια μου,
γλυκαίνει την μοναξιά μου,
φέρνει την αλλαγή ταχύτητας,
ενισχύει την πίστη μου,
χλιμιντρίζοντας τα λευκά άλογά μου, ..

Στο δρόμο της ζωής,
μην χάσεις το σενάριο,
όποιος το έχασε δύσκολα ανεβαίνει το βουνό,
ανεμοστρόβιλος παίρνει την ψυχή του,
ξεχνώντας τον κάτω μόνο του,
στη έρημη κοιλάδα, ..

Χρειάζεται θάρρος και υπομονή,
να ερωτευθείς μια τόσο όμορφη νεράιδα,
στο δρόμο των ονείρων μου,
γεννήθηκε, .. μεγάλωσε μαζί μου,
γαλούχησε τα νιάτα μου,
μοναδική συντροφιά μου,
αφανές συνεταιράκι,
σε όλα είναι μέσα μου,
ποτέ δεν μ’αποθαρρύνει,
καβάλα επάνω της στο κόσμο όλο πήγα,
η ζεστασιά της γλυκαίνει την καρδιά,
ατέλειωτες είναι οι ώρες μου,
που τρέχω εγώ μαζί της,
χωρίς να αφήνω τα ίχνη μου,
πίσω στο πέρασμα μου,
μόνο το αίμα της καρδιάς,
τα μάτια της ψυχής μου,
γεύονται συνέχεια ερωτικά,
τις αρμονικές καμπύλες, …
ομολογώ ακράδαντα,
ό,τι στο ταξίδι της ζωής, ..
εκεί μόνο μεθάω, ..

© Yannis Koukakis

———————-

Οι άντρες θα είναι πάντα άντρες (και τα παιδιά θα παραμείνουν παιδιά). Οι μοτοσυκλέτες και οι γυναίκες ήταν πάντα ένα εκρηκτικό μείγμα, γεμάτο έρωτα και πάθος, ένας συνδυασμός γεμάτος ρομαντισμό που βρήκε το σημείο έξαρσης του στα μέσα του περασμένου αιώνα αρχίζοντας την ιστορία του με τις όμορφες εικονογραφήσεις των pin-up’s.

Beth Hart and Joe Bonamassa- I’d Rather Go Blind

———————-

———————-

2 thoughts on “Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!! ΕΥΓΕ ΓΙΑΝΝΗ!!!

Σχολιάστε

