ΚΙ ΑΝ ΠΕΘΑΝΩ ΠΡΩΤΑ ΕΓΩ, ..

Margarita Kareva

Margarita Kareva

ΚΙ ΑΝ ΠΕΘΑΝΩ ΠΡΩΤΑ ΕΓΩ, ..

Εκείνη την άνοιξη σ’αγάπησα τρελά,
σου είπα να μην καλλιεργούμε συνέχεια χέρσα χωράφια,
οι αξίνες μας να μην χαδεύουν πέτρες,
όπως τα κύματα της θάλασσας να χαϊδεύουμε τα βράχια,
ο σπόρος της ελπίδας μας,
να γίνεται κανναβούρι στο κλουβί μόνο για ελεύθερα πουλιά,
κι όχι βρώμικη σκόνη στο ξανθό σιτάρι,
ματωμένος κόκκος άμμου στην έρημο γαλήνης,
παγωμένος αέρας στα τρυφερά μάγουλα σου,
δύσοσμη ανάσα θείου στα όνειρα σου,
κιτρινισμένο νερό σε γάργαρη πηγή αγάπης,
για να πεθαίνουν ξεδιψώντας τα νερόφιδα,
όταν σε πλησιάζουν,
σου ζήτησα να ζήσουμε όμορφα,
ελάχιστα δευτερόλεπτα στην κλεψύδρα της ζωής,
ένα σχεδόν τίποτα στο αιώνιο χρόνο της αγάπης, ..

Σ‘ αυτή την χέρσα γη αγάπη μου,
πατρίδες δεν φυτρώνουν,
η αγάπη μας γλυκιά μου,
είναι η απέραντη έκταση,
χωρίς ορίζοντα,
γεμάτη καταπράσινα λιβάδια,
όπου το σύμπαν συνέχεια γεννά,
ζώντας παρέα με τους αιώνες του,
τους χτύπους της καρδιάς σου,
εκεί όπου δεν υπάρχει ο θάνατος,
να γίνεται ενέργεια,
να επιστρέφει στη κόλαση,
να γίνεται ποτάμι στις εκβολές του έρωτα,
να χάνεται στης λήθης το κρεββάτι,
στα βαθυπράσινα νερά της λίμνης,
εκεί όπου η άνοιξη μαζί με τα καλοκαίρια,
χαρίζουν τα γλυκά φιλιά,
στα χείλη σου επάνω, ..

Εκεί σου είπα ότι θα πεθάνω μόνο για σένα,
κι αν πεθάνω πρώτα εγώ,
θα υπάρχεις μέσα μου,
υπέρτατη ομορφιά μου,
κι αν τύχει να πεθάνεις πρώτα εσύ,
να φύγεις για εκείνο το υπέροχο ταξίδι,
θα αφήσεις πίσω σου,
αυτή την όμορφη αγάπη σου για μένα,
να δοξάζω το σύμπαν,
που έκανε τη δόνηση από ένα απλό φιλί,
ουράνια Αγάπη, ..

© Yannis Koukakis

—————–

MARGARITA KAREVA

500px : http://500px.com/oxota

Facebook : https://www.facebook.com/margarita.kareva1

—————–

—————–

Σχολιάστε

