ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ, ..

Αρχόντισα της καρδιάς μου

Αρχόντισα της καρδιάς μου

ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ, ..

Το όνομα σου τριαντάφυλλο,
κέντημα στην καρδιά μου,
άστρα φιλιά τα λόγια σου,
γλυκιά αρχόντισσα μου, ..

Λεβέντισσα μου όμορφη,
φίλα με Παναγιά μου,
το γλυκοκέντημα σου,
είναι ποτό,
άρωμα μεθυσμένο,
μεσάνυχτα σαν έρχεσαι,
μονορούφι θέλω να σε πιώ,
να σε γλυκοφιλήσω, ..

Κέντα με τριαντάφυλλα,
γλυκιά αρχόντισσα μου,
από τα χείλη σου,
ποτήρι γιομάτο φως θα πιώ,
μέθη γλυκιά, ..
πηγή ηδονική, ..
τα όμορφα σου κάλλη.

© Yannis Koukakis

————-

Margarita Kareva

Σχολιάστε

