Η ΔΙΨΑ ΜΟΥ, ..

Δίψα μου

Δίψα μου

Η ΔΙΨΑ ΜΟΥ, ..

Διψώ από τα χείλη σου να πιώ κρασί,
να αισθανθώ τη γλύκα σου επάνω στα δικά μου, ..

Διψώ για ένα σου υγρό φιλί,
λουλούδι βουτηγμένο στης ηδονής τα πάθη,
διψώ να πιώ τη θάλασσα των όμορφων ματιών σου,
να νιώσουν τα κύματα τη δύναμη του φιλιού σου,
να σε σφιχταγκαλιάζω μάτια μου,
χωρίς να ξεδιψάω, ..

Ναι, .. διψώ συνέχεια, ..
έχω μεγάλη δίψα, .. δίψα αμόλυντη δίχως προδοσία,
δίψα αγάπης αιώνιας,
δίψα για έναν καινούργιο κόσμο χωρίς κανένα μίσος,
δίψα για ειρήνη καρδιάς,
να σπάει τους πάγους του χειμώνα, ..

Διψώ, .. ναι, .. διψώ πολύ,
διψώ για μια ζωή επίγεια χωρίς φόβο κι’ αγωνία,
για ένα κόσμο μες στο φως, .. χωρίς πόλεμο, … κρίματα και διχόνοια,
διψώ για σένα Ύψιστε Θεέ,
να βάλεις τάξη σ’ αυτό τον κόσμο,
διψώ για τον φωτεινό παράδεισο στο βάθος της ψυχής μου,
διψώ για την καθαρότητα, .. τη διαύγεια του πνεύματος μου,
διψώ για ειλικρίνεια, .. διψώ για τη φιλία την ανθρώπινη, .. την αληθινή, ..
διψώ για σένα κόσμε, ..

Διψώ να πιώ από τα χείλη σου,
σ’ ένα ποτήρι γλυκολαλιάς,
τα τρυφερά σου λόγια,
διψώ συνέχεια μια ζωή,
να ‘χω για μόνιμη συντροφιά,
τη θεϊκά λατρευτή και υπέροχη,
γλυκιά σου παρουσία,
να σ’ αγκαλιάζω αγάπη μου,
για σένα να διψάω,
στον ύπνο μου,
στη μέρα μου,
στ’ απόκρυφα όνειρά μου, ..
διψώ για σένα μάτια μου,
ολόκληρη η ζωή μου για σένα μόνο διψάει, ..

© Yannis Koukakis

———————–

Σχολιάστε

