ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ, ..

ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ, ..

ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ, ..

ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ, ..

Πόνταρα, … σίγουρα έχασα ..
η ζαριά δείχνει μηδέν στις 7 πλευρές της,
έπαιξα όλες τις λέξεις που αλλάζουν τη ζωή,
όλο το σμάλτο από τα δόντια μου,
όλα τα σπάνια ονόματα,
ένα σιωπηλό ήχο μεγάλου μεγέθους,
που όταν τον ακούς,
αλλάζεις κατεύθυνση,
έχασα εμένα, ..

Έπαιξα το δερμάτινο μου,
τα τατουάζ της καρδιάς μου,
τα παλιά τα δίχρωμα μπλε,
μα και τα καινούργια έγχρωμα,
το μπρελόκ που μου χάρισες να βάζω τα κλειδιά μου,
ένα λεξικό γεμάτο χαμένες λέξεις,
να αδειάζω την μνήμη μου,
όταν περίμενα την τύχη,
λέξεις πυροτεχνήματα,
που σκάζαν μόνες τους στον αέρα.

Έχασα, .. όλα τα έχασα, ..
δες εδώ, ..
λείπει και το χρώμα των ματιών μου,
το παιγνίδι ήταν καλά στημένο,
τώρα, ..
ανάμεσα στο κόκκινο και στο μαύρο,
διάλεξα εσένα,
γκρουπιέρισσα της καρδιάς μου,
τώρα πλέον,
τίποτα άλλο δεν πάει πια,
μαζί σου συνέχεια κερδίζω, ..

© Yannis Koukakis

———————–

Σχολιάστε

